19-01-2019 07:10 PM - bewerkt 19-01-2019 07:15 PM
Hoi!
Wanneer ik in een donkere situatie mijn 2x zoom wil gebruiken krijg ik een enorm wazig beeld.
Mijn camera blijft dan ook vibreren alsof hij constant de OS gebruikt.
Hierdoor kan ik de 2x zoom met geen enkele mogelijkheid gebruiken.
Het probleem doet zich alleen in auto modus voor, en niet in pro-modus. Ook is het probleem sporadisch, waarbij het vaker wel dan niet aanwezig is.
Het probleem doet zich al voort vanaf het moment van ontvangen van de telefoon.
Wie biedt, heeft een idee, weet de oplossing?
Van een toestel als deze verwacht ik beter.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 29-07-2019 06:07 PM
Ik heb hetzelfde probleem, blurry en trilt bij zoom en bij Live Focus. Cache legen helpt bij mij niet.
Wat wel helpt is mijn vinger op de camera houden tot het trillen ophoudt en dan is ie goed ingezoomd, maar dat kan niet de bedoeling zijn. Laatste update staat er op, maar heeft niet geholpen.
Iemand een oplossing?
op 31-07-2019 10:36 AM
op 31-07-2019 10:19 PM
Ja, dat had ik al geprobeerd, tevens de cache legen en opnieuw opstarten.
op 31-07-2019 11:26 PM
Alles al geprobeerd. Niks helpt. Is gewoon een hardware probleem.
Heb niks meer aan de camera nu. €900 weggegooid. Jammer weer.
op 03-08-2019 11:24 PM
Hallo allemaal,
Dit begint een wereld wijde issue te worden. Het is zeker geen software issue en helpt een cache wipe zeker niet.
Je hoort dat het lens blijft hangen zowel tele lens als de wide view lens. Lens is in ieder geval niet vies. Telefoon heb ik nu 7 maanden in bezit en nu al een falende lens is kort om schandalig voor een telefoon van ruim 1000 euro.
Hieronder een link naar mijn reddit post en bevestiging bij meerdere mensen in verschillende landen:
https://www.reddit.com/r/GalaxyNote9/comments/ckdook/is_anyone_else_having_issues_with_the_camera/
Er zijn zelfs mensen al naar de samsung service center geweest en de lens is vervangen maar na een tijdje begint het weer.
op 03-08-2019 11:47 PM
Het is even afwachten tot samsung het erkent. Want Anders blijft het zo. Ik ga hem in ieder geval terug sturen want kan soms geen foto's ermee maken als ik inzoem.
En dan te bedenken dat Rohit de expert tussen 2 haakjes nog komt met is normaal en anders stuur je hem toch naar service/reparatie. Beter antwoord hijniet als hij er niks van snapt. Door mensen als hem blijven mensen onnodig met een defect rondlopen.
Mijne gaat in iedergeval terug naar service center.
op 05-08-2019 03:34 PM
op 05-08-2019 03:41 PM
@MrGinos schreef:Het is even afwachten tot samsung het erkent. Want Anders blijft het zo. Ik ga hem in ieder geval terug sturen want kan soms geen foto's ermee maken als ik inzoem.
En dan te bedenken dat Rohit de expert tussen 2 haakjes nog komt met is normaal en anders stuur je hem toch naar service/reparatie. Beter antwoord hijniet als hij er niks van snapt. Door mensen als hem blijven mensen onnodig met een defect rondlopen.
Mijne gaat in iedergeval terug naar service center.
Ben je dom ofzo? Ik zeg nog dat je hem moet opsturen voor reparatie? Hoe lopen mensen dan onnodig met een defect rond? Als je hem niet opstuurt dan wel ja!
op 05-08-2019 03:49 PM
@namaji schreef:Hallo allemaal,
Dit begint een wereld wijde issue te worden. Het is zeker geen software issue en helpt een cache wipe zeker niet.
Je hoort dat het lens blijft hangen zowel tele lens als de wide view lens. Lens is in ieder geval niet vies. Telefoon heb ik nu 7 maanden in bezit en nu al een falende lens is kort om schandalig voor een telefoon van ruim 1000 euro.
Hieronder een link naar mijn reddit post en bevestiging bij meerdere mensen in verschillende landen:
https://www.reddit.com/r/GalaxyNote9/comments/ckdook/is_anyone_else_having_issues_with_the_camera/
Er zijn zelfs mensen al naar de samsung service center geweest en de lens is vervangen maar na een tijdje begint het weer.
Ken jij een product die nog nooit heeft gefaald? En wereldwijd miljoenen keren is verkocht? Ik ben benieuwd.. Gewoon opsturen en laten repareren.
op 06-08-2019 10:01 AM
Volgens mij geen hardware probleem. Heb je al een andere camera app geprobeerd? Ik gebruik bijvoorbeeld Camera FV-5 waarmee ik gewoon kan inzoomen. Zelfs dat de achtergrond en een beetje wazig wordt. Alleen is er helaas geen camera app die Live Focus kent...dus ben ik afhankelijk van de standaard camera app. En die werkt dus niet meer goed!