19-01-2019 07:10 PM - bewerkt 19-01-2019 07:15 PM
Hoi!
Wanneer ik in een donkere situatie mijn 2x zoom wil gebruiken krijg ik een enorm wazig beeld.
Mijn camera blijft dan ook vibreren alsof hij constant de OS gebruikt.
Hierdoor kan ik de 2x zoom met geen enkele mogelijkheid gebruiken.
Het probleem doet zich alleen in auto modus voor, en niet in pro-modus. Ook is het probleem sporadisch, waarbij het vaker wel dan niet aanwezig is.
Het probleem doet zich al voort vanaf het moment van ontvangen van de telefoon.
Wie biedt, heeft een idee, weet de oplossing?
Van een toestel als deze verwacht ik beter.
Opgelost! Ga naar oplossing.
21-01-2019 12:59 PM - bewerkt 21-01-2019 01:00 PM
De 2e lens is niet toevallig vuil?
Probeer anders even: Instellingen > Apps > Camera > Opslag > Cache en gegevens wissen.
En controleer even handmatig of er een software update voor het toestel is, de nieuwste Android update is namelijk vrij gegeven voor de Note 9!
21-01-2019 12:59 PM - bewerkt 21-01-2019 01:00 PM
op 28-02-2019 01:30 PM
Hier heb ik ook last van, dit lijkt aan de hardware te liggen. Meest handig lijkt te zijn om naar het samsung service center te gaan
op 24-06-2019 04:17 AM
Ik heb ook het probleem met de camera. En ben hier totaal niet tevreden over.
Als ik me camera open en switch van opties dan maakt me camera hele tijd dat rare geluid.
En onder elke forum post zie ik staan opgelost door cache legen. Nou dat is dus niet de oplossing. Want dat verhelpt helemaal niks.
Graag hoor ik of er een gepaste oplossing is. En uiteraard eentje waarbij ik me waterdichtheid behoudt voor 100%.
op 24-06-2019 08:26 AM
op 24-06-2019 09:21 AM
Ik weet niet wie jou dat wijs heeft gemaakt. Maar dat rare geluidje is niet normaal. Ik heb +10 Maar telefoon reparatie ervaring en kan je vertellen is niet normaal. En als het normaal zou zijn dan zou dat geluid er in het begin moeten zijn en niet daarna.
op 24-06-2019 09:38 AM
op 25-06-2019 09:35 PM
Je klinkt gefrustreerd. Ik val je niet aan he.
Tijdens het rare geluid heb ik namelijk ook wel eens dat hij blijft hangen in het geluid en dat hij dus niet focused.
En ik neem het dan maar aan dat je zelf geen note 9 hebt. Is een aanname ik weet het. Maar hoe je reageert doet me dat doen denken.
En aangezien ik meer telefoons uit elkaar en in elkaar heb gezet weetgierigheid jij kunt dromen, weet ik uit ervaring dat het niet normaal is. Want als dat normaal zou zijn dan zou dat al vanaf dag hoorbaar moeten zijn.
En dan nog het feit de camera module ratelt wel als hij geen power krijgt maar dat is iets heel anders dan het probleem van de eerste vraag.
Maar goed een fijne dag verder. Ik zal niet meer reageren op je antwoord of wat je ook te melden hebt. Neem je gelijk als dat je beter doet voelen. Adju
op 15-07-2019 06:44 PM
Zelfde probleem camera in automatisch begint bij 2x zoom te bibberen en stelt niet meer scherp dit doet hij trouwens ook bij het maken van een filmpje hoe is dit op te lossen ? Alles reeds geprobeerd uit verschillende posts maar niks helpt ook geen resset
op 16-07-2019 01:22 PM
Als een reset niet heeft geholpen dan kun je het beste langs een servicepunt van ons gaan of gebruik maken van de Ophaalservice: https://www.samsung.com/nl/reparatie/mobile/