Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Naam beller hardop bij oproep

(Onderwerp aangemaakt op: 19-02-2020 08:58 PM)
22094 Weergaven
RoyalVirgin
First Poster
Opties

Hallo,

Voorheen had ik op mijn OnePlus 7 Pro dat de naam van de beller werd genoemd ('inkomende oproep van Bob'). Bijvoorbeeld wanneer ik muziek luisterde met oortjes in, stopte de muziek en hoorde ik dat. Op mijn Note10+ is dit niet meer zo. Iemand enig idee waar dit in te stellen valt?

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hey @RoyalVirgin,

Ik kan me goed voorstellen dat je deze functie terugwilt! Via de telefoon app >> drie puntjes rechtsboven >> Instellingen >> Oproepen aannemen en beëindigen heb je de instelling Naam van beller hardop voorlezen. Je kunt door op de tekst te tikken ook instellen of je wilt dat dit altijd gebeurd of alleen bij een verbonden headset.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Mampje51
Journeyman
Opties
0 Likes
18 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hey @RoyalVirgin,

Ik kan me goed voorstellen dat je deze functie terugwilt! Via de telefoon app >> drie puntjes rechtsboven >> Instellingen >> Oproepen aannemen en beëindigen heb je de instelling Naam van beller hardop voorlezen. Je kunt door op de tekst te tikken ook instellen of je wilt dat dit altijd gebeurd of alleen bij een verbonden headset.

kevin-sig
boterbloem
Explorer
Opties
Hoe krijg ik het voor elkaar dat het in Nederlands gesproken wordt ipv Engels
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @boterbloem, goedemorgen.

Is het je inmiddels al gelukt om dit aan te passen? Staat jouw telefoon en toetsenbord instellingen verder in het Nederlands ingesteld?

Heb je ook een kijkje genomen bij het kopje Toegankelijkheid in het menu?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
boterbloem
Explorer
Opties
Morgen KevinW

Taal toetsenbord is nederlands en bij beller naam hard op lezen (altijd aan )
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@boterbloem

Is jouw telefoon verder ook met de Nederlandse taal ingesteld? Wat heb je zelf gedaan om dit te wijzigen?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Tommyvds
Student
Opties

Goedemorgen Martijn,

het topic staat al even open maar ik heb hetzelfde probleem. Aankondigingen werken, maar worden in het Engels gedaan. Mijn toestel staat op Nederlands, en mijn toetsenbord is Microsoft Swiftkey, ook op Nederlands. Hoe krijg ik de aankondigingen naar NL?

Tom

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Tommyvds

Hoe staat jouw telefoon ingesteld? En staat de optie Google Engine ook voor spraak ook ingesteld? 

0 Likes
Elly1
First Poster
Opties

Hallo, ik heb om een oneplus 7 pro. Voorheen hoorde ik in m'n oortjes wie de beller was, nu niet meer. De instellingen die genoemd worden staan niet op mijn telefoon.

Heb jij al een oplossing? 

Screenshot_2022-12-16-14-32-36-56_426a5588c5110cd01d5af17e47adb223.jpg

0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Elly1! Mochten de bovenstaande tips/instructies je niet helpen, kun je wellicht het beste de support van de fabrikant van jouw toestel even raadplegen :winking-face: 

Groeten, 

Joey

0 Likes