Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Note 10+ one ui hoog verbruik

(Onderwerp aangemaakt op: 20-02-2020 11:00 AM)
345 Weergaven
Jorisbink
First Poster
Opties

inbound3052916245098253122.jpg

inbound5433643213450489390.jpg

Hey, Ik heb de telefoon pas sinds gister dus nog niet veel gebruikt . Ik had gister avond one ui verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Wat mij opviel is dat de one ui geen batterij meer gebruikte in de achtergrond maar toen ik hem vanochtend van de lader afhaalde en na een tijdje keek zag ik weer dat hij in de achtergrond batterij deed gebruiken. Ik had hiervoor s9+ en ook bij die telefoon stond bij achtergrond: 0min maar bij deze note 10+ loopt de background usage steeds meer op. Mij lijkt het dat de one ui veel te veel verbruikt en dat hij niet in de achtergrond stroom mag gebruiken, in ieder geval niet zoveel. Dit was bij mijn s9+ ook niet. Kan iemand mij helpen? Groetjes Joris 

0 Likes
2 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Joris,

probeer eens niks aan te passen en gewoon een aantal dagen te wachten. Het toestel moet zichzelf nog optimaliseren.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Jowie
Explorer
Opties

Beste Meneer, Het kan zijn dat de app veel battarij verbruikt, dat is wel irritand, ik snap u heus wel. Maar laat het een weekje rusten als die het blijft aan houden dan moet je die app even uitschakelen en weer inschakelen. Als dat niet lukt nemen we veder contact op.

Als dit heeft gewerkt dan moet je even een ✔️ Achter laten.

Fijne dag! Jowie^

CEE265DD-D709-412F-8E5E-B018D6DB6556.png

0 Likes