Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Het scherm leidt een eigen leven sinds update - 18/10/2021

(Onderwerp aangemaakt op: 20-10-2021 07:18 AM)
3168 Weergaven
MamaJoyS84
Journeyman
Opties

Sinds ik afgelopen maandagochtend de nieuwe update uitgevoerd heb geeft mijn telefoon problemen.

Zo spring YouTube om de haverklap naar verkleind beeld, al verschillende dingen geprobeerd. Nu zover gekregen dat hij niet meer naar het "always ons screen" beeldje gaat, maar naar het kleine formaat als je YouTube start. 

Ook lijkt het alsof er constant schermafbeeldingen gemaakt worden van mijn scherm. Als ik zo even aan het scrollen ben dan krijg ik zo'n beeld net als je krijgt met een screenshot maken. 

Als ik dan mijn geopende app wil sluiten staat daar ALTIJD messages tussen. Terwijl ik die nooit gebruik 🤷‍♀️

Weet iemand wat ik hiermee kan doen? Want dit geeft een behoorlijk vervelend gevoel! (Alsof mijn telefoon gehackt is en het te duidelijk opvalt) En zijn er meer mensen die hier last van hebben na de laatste update?

MVG Joy

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Heb je er een screenprotector op toevallig? 

Kan je eens proberen of het in de veilige modus ook zo is?
Veilige modus:
https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-kan-ik-mijn-toestel-starten-in-veilige-modus/

Apps die je zelf geïnstalleerd hebt zullen niet werken maar kijk of je dan nog steeds screenshots maakt vanzelf en of je toestel raar doet. Anders even een backup maken en de fabrieksinstellingen terug zetten. 

Backup en reset:
https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-voer-ik-een-reset-of-fabriekinstellingen-uit-o...

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Samsung Members app openen en dan ondersteuning.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Heb je er een screenprotector op toevallig? 

Kan je eens proberen of het in de veilige modus ook zo is?
Veilige modus:
https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-kan-ik-mijn-toestel-starten-in-veilige-modus/

Apps die je zelf geïnstalleerd hebt zullen niet werken maar kijk of je dan nog steeds screenshots maakt vanzelf en of je toestel raar doet. Anders even een backup maken en de fabrieksinstellingen terug zetten. 

Backup en reset:
https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-voer-ik-een-reset-of-fabriekinstellingen-uit-o...

MamaJoyS84
Journeyman
Opties
Dank je, ik heb inderdaad een screenprotector. Maar vond het zo opvallend dat het direct na de nieuwe update gebeurde. Ik ga je tips even opvolgen. (Overigens slaat ie geen foto's op met het beeld wat ie geeft alsof er een screenshot word gemaakt)

Dank je wel voor je reactie.

Mvg Joy
Jacqueline-83
First Poster
Opties
Dit heb ik ook! Heel irritant ook als je Netflix zit te kijken dat het beeld elke 5 min verkleind. Dit is echt pas na de laatste update. En de app berichten opent op de achtergrond zonder dta ik daar opdracht voor heb gegeven.
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Welke toestellen hebben jullie? Maak even een foutrapport aan in de Samsung Members app en stuur de log gegevens mee. 

MamaJoyS84
Journeyman
Opties
Oeh, nu vraag je me wat 😱 ja mijn toestel weet ik, Samsung Note 20 ultra 5g maar dan de rest 🙈🙈🙈 was al blij dat ik hier een bericht heb weten te plaatsen 🤣🙈🤷‍♀️ (sorry ik lach gewoon om mijn eigen dommigheid, de jeugd weet het allemaal beter dan deze mama 🙈)

Waar kan ik de log gegevens vinden? Dan ga ik ondertussen op zoek naar waar ik een foutrapport kan indienen 🙈

Thanks! Het is ietsjes minder nu de screenprotector eraf is, maar nog niet weg. En dat irritante flikkeren (alsof er een screenshot gemaakt word ook niet. Hij doet blijkbaar wel iets dan, want als ik in die tijd een mail verstuur word ie opgeslagen als concept, dus lijkt erop dat ie snel kortstondig afsluit en weer verder gaat)
Groetjes Joy
0 Likes
MamaJoyS84
Journeyman
Opties
Ja hier zegt ie dat ie message's opent, maar als ik daar op klik, bij de geopende app die je onderin bij de 3 streepjes kan dicht gooien, dan doet ie niks 🤷‍♀️

Oooh en ik als leek was al blij dat ik hier een bericht geplaatst kreeg 🤣🙈
Wel "blij" dat ik niet de enige ben 🙈
0 Likes
Jacqueline-83
First Poster
Opties
Ik heb een Samsung galaxy s10. En ik heb ook geen idee hoe ik een foutrapport aan moet leveren met log gegevens 🙈
0 Likes
Jacqueline-83
First Poster
Opties
Het is mij gelukt! Via mijn profiel staat de optie om een foutrapport in te dienen
0 Likes
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Samsung Members app openen en dan ondersteuning.