Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geluid gaat automatisch uit

(Onderwerp aangemaakt op: 19-09-2021 12:47 PM)
4857 Weergaven
Alexandrawoters
Explorer
Opties
Ik heb steeds dat mn samsung s10 note het geluid op een gegeven moment uitzet. Krijg ook steeds links bovenin een soort van blauw telefoon hoorntje te zien, geeft een klikgeluid en ineens is geluid uit. Heb nergens iets aanstaan voor mute of wat ook... 
Kan nergens wat vinden... vind dit super irritant. Liefst een oplossing zonder terug naar fabrieksinstelling...phone staat mega vol met belangrijke dingen.
Hoop dat iemand me kan helpen. 
0 Likes
6 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Zo te horen heb je een app geïnstalleerd die een probleem veroorzaakt, je zou kunnen proberen om alle apps die je niet gebruikt en andere nutteloze apps eraf te gooien.

Post ook eens een screenshot van dat blauwe hoorntje.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Alexandrawoters
Explorer
Opties
ok, ga ik doen. zal t proberen om screenshot te maken
0 Likes
Alexandrawoters
Explorer
Opties
Zag hem en meteen screenshot gemaakt. Dit telefoon hoorntje zie ik vaakScreenshot_20211026-164503_Gmail_33991.jpg
0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemorgen @Alexandrawoters,

Dit symbool komt ons nog niet bekend voor. Gebruik je toevallig een andere app om mee te bellen?

Is dit hetzelfde geluid als in jouw andere topic of gaat dit om een ander geluid? Zie: https://bit.ly/2ZpHDNo

Groeten,

Tessa

rsz-846676\
0 Likes
mirbrilin
First Poster
Opties
Ik heb precies hetzelfde, ook dat kleine telefoontje rechtsbovenin
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @mirbrilin, goedemiddag.

Heb je misschien ook nog andere Samsung Galaxy apparaten gekoppeld waarbij je hebt ingesteld dat: Bel/SMS op andere apparaten is toegestaan? Via het controle paneel kan je dit ook uitschakelen 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes