Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Camera stelt niet goed scherp

(Onderwerp aangemaakt op: 11-09-2020 09:17 PM)
8784 Weergaven
RJDH
Journeyman
Opties

Dat ik deze telefoon S20 ultra gekocht heeft us de grootste fout geweest, deze telefoon heeft gewoon in 1 woord een waardeloze rot camera,  wazig enz. Die ouwe telefoon was veel beter.  Je betaalt een hele hoop en het is gewoon het geld niet waard. Al verschillende keren hierover berichten gestuurd maar hoor niks. Word tijd voor een ander merk denk ik

Spring naar oplossing
RJDH
Journeyman
Opties
Ben er nu al lang genoeg mee bezig geweest en alles geprobeerd, blijft waardeloos. ik weet wel dat als iemand vraagt hoe de S20 Ultra bevalt, dat ik het diegene ten zeerste af raad, en nooit zoveel geld uit moet geven voor dit waardeloos ding ! nogmaals erg jammer dat samsung er verder niks mee doet en je eigenlijk in de steek gelaten word met het "parade paard"
0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Als je na de tips te hebben nageleefd nog niet tevreden bent, ga er dan eens mee langs een servicepunt van ons of je kunt gebruik maken van de Ophaalservice: https://bit.ly/2jwV3SJ

rsz-846676
0 Likes
RJDH
Journeyman
Opties
hallo BruceH, ja oke dat zou ik kunnen doen, maar dat ligt niet zo simpel, ten eerste ben ik steeds weken in het buitenland voor werk, en heb 5 verschillende mails en andere apps op mijn tel staan die ik in buitenland niet kan missen, dus moet ik eerst alles weer over zetten op een andere telefoon, enz enz. en van zulke dingen daar word ik altijd zo moe van.....maar ik zal op den duur wel moeten of het er mee doen of weer een andere telefoon kopen, en misschien dan eens een keer een iPhone, want ik las dat er meerdere niet tevreden zijn over de camera, dus lijkt me eigenlijk iets dat Samsung op het ge van camera zich zelf nu toch wel vergist heeft in de hardware.... maar bedankt voor de tip
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties

@RJDH  je zegt dat de camera slecht is, dat zal dan een probleem in jouw toestel zijn.  Mijn S20 Ultra heeft de beste camera die ik ooit in een mobiel heb gehad. 0 problemen hier. Dus wellicht kun je jouwe laten repareren.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Nickske1986
Apprentice
Opties

Is het probleem bij jou al opgelost? ik had exact het zelfde met de mijne.... ik heb afgelopen week uit frustratie maar een reparatie opdracht gemaakt. ik heb voor ze mijn telefoon op kwamen halen een harde reset uitgevoerd (naar fabriek's instellingen) vanuit de reparatie zijn geen problemen naar boven gekomen dus "on herteld" retour.

Nu ik alles weer terug zet vanuit een back-up lijkt de camera een stuk beter te zijn!! 

Misschien dat de reset toch een oplossing is geweest ( of ze hebben toch iets gedaan bij de reparateur) 

 

Ik hoop dat het helpt, niets zo frustrerend dat een veeel te dure telefoon met een k*t camera.....

RJDH
Journeyman
Opties
goedemorgen Nick, ik heb er verder niks meer mee gedaan,ik zou dan inderdaad nog eens een reset kunnen proberen, en dan even kijken of het verbeterd is... ik zal dat tzt eens proberen, bedankt voor de tip !
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Nickske1986,

 

Heb je voor mij het reparatienummer? En kun je eens een voorbeeld foto sturen?

 

Hoe gaat het als je de camera test? Toetst bij Telefoon in: *#0*# en kies voor Mega Cam. 

rsz-846676
0 Likes
Nickske1986
Apprentice
Opties

Hoi @BruceH,

 

Ik heb een foto van voor en na gemaakt. dit zijn foto's van dichter bij omdat ik regelmatig brieven enz.. moet fotograferen.

Ik heb vanuit de reparatie een RMA nummer: iRMADRSA16833533.

de 1e foto is de gene voor en de onderste er na, het lijkt beter maar nog steeds erg wazig.

foto's dichtbij krijg ik niet altijd de "x2" in beeld, moet dan soms een aantal keer op en neer met de telefoon om deze te kunnen activeren. Het nadeel van de "x2" is dat je je telefoon een behoorlijk stuk van het papier moet houden en daar mee meer trilt/onscherpe foto's krijgt. 

foto's van verder weg zijn wel goed.

Met mijn S7 en Note 9 heb ik hier geen last van gehad. 

 

Ook met de mega cam test is het beeld/foto het zelfde. 

 

20200901_134805_resized_1.jpg20201030_130846_resized_1.jpg

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Nickske1986

 

Dankjewel voor je berichtje, het lijkt mij ook niet dat er iets mis is met je toestel als ik je gegevens erbij oproep.

Uiteraard blijven we wel de gebruikerservaring verbeteren en ontvang je regelmatig een update.

 

Om je brief toch volledig op de foto te krijgen kun je natuurlijk een andere camera stand (108MP) gebruiken en deze achteraf bijsnijden.

Ook kun je natuurlijk in de PlayStore kijken naar een app voor het inscannen van je documenten, dit is dan wel van een 3e partij.

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Nickske1986
Apprentice
Opties

Goedemorgen Martijn,

 

Mag je van een smartphone van €1299.- niet iets meer verwachten? hij herkent automatisch dat je een document wil fotograferen via de scène-optimalisatie.

De vorige telefoons die dus oudere techniek hebben (en een stuk goedkoper) deden dit soort foto's beduidend beter. 

 

Groetjes Nick

 

 

0 Likes