Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Camera stelt niet goed scherp

(Onderwerp aangemaakt op: 11-09-2020 09:17 PM)
9719 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

RJDH
Journeyman
Opties

Dat ik deze telefoon S20 ultra gekocht heeft us de grootste fout geweest, deze telefoon heeft gewoon in 1 woord een waardeloze rot camera,  wazig enz. Die ouwe telefoon was veel beter.  Je betaalt een hele hoop en het is gewoon het geld niet waard. Al verschillende keren hierover berichten gestuurd maar hoor niks. Word tijd voor een ander merk denk ik

Spring naar oplossing
24 Antwoorden
Members_aNF1dJn
Student
Opties

Bij mij hetzelfde, er staat dat er een oplossing is, maar wat is dat dan? 

0 Likes
Members_aNF1dJn
Student
Opties

Dag Bruce, ik heb sinds een paar weken hetzelfde probleem. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Members_aNF1dJn,

Dat staat onder het kopje 'Oplossing'

Ik raad je aan om eerst de tips uit dit topic te proberen. Als je na de tips te hebben nageleefd nog niet tevreden bent, ga er dan eens mee langs een servicepunt van ons of je kunt gebruik maken van de Ophaalservice: https://bit.ly/2jwV3SJ

rsz-846676
0 Likes
locsy
First Poster
Opties
Helemaal mee eens , ik vind de camera ook slecht van de s20 ultra, met de s9 maakte ik betere foto's, veel scherper, vind de mijne ook steeds wazig zeker als je dan ook nog inzoomt in de foto
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @locsy, goedemorgen.

Wat jammer om te lezen dat jouw nieuwe S20 Ultra niet helemaal voldoet aan het verwachtingspatroon! Je hebt met de Samsung Galaxy S20 Ultra een geweldige opvolger in handen voor jouw Galaxy S9. De camera is juist één van de componenten die een enorme stap voorwaarts heeft gemaakt. 

Is jouw telefoon verder up-2-date? En hoe zijn je foto's als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Ook kan je via de Samsung Members-app het één en ander testen. Open de Members-app en ga naar Ondersteuning, kies hier voor Diagnoses en selecteer de Camera-test. Hoe is het resultaat hier?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes