op 11-09-2020 09:17 PM - laatst bewerkt op 07-11-2022 08:46 AM door MartijnK
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Dat ik deze telefoon S20 ultra gekocht heeft us de grootste fout geweest, deze telefoon heeft gewoon in 1 woord een waardeloze rot camera, wazig enz. Die ouwe telefoon was veel beter. Je betaalt een hele hoop en het is gewoon het geld niet waard. Al verschillende keren hierover berichten gestuurd maar hoor niks. Word tijd voor een ander merk denk ik
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 27-04-2021 03:12 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Bij mij hetzelfde, er staat dat er een oplossing is, maar wat is dat dan?
op 27-04-2021 03:15 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Dag Bruce, ik heb sinds een paar weken hetzelfde probleem.
op 28-04-2021 01:08 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hi @Members_aNF1dJn,
Dat staat onder het kopje 'Oplossing'
Ik raad je aan om eerst de tips uit dit topic te proberen. Als je na de tips te hebben nageleefd nog niet tevreden bent, ga er dan eens mee langs een servicepunt van ons of je kunt gebruik maken van de Ophaalservice: https://bit.ly/2jwV3SJ
op 28-10-2022 03:48 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 31-10-2022 11:15 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hi @locsy, goedemorgen.
Wat jammer om te lezen dat jouw nieuwe S20 Ultra niet helemaal voldoet aan het verwachtingspatroon! Je hebt met de Samsung Galaxy S20 Ultra een geweldige opvolger in handen voor jouw Galaxy S9. De camera is juist één van de componenten die een enorme stap voorwaarts heeft gemaakt.
Is jouw telefoon verder up-2-date? En hoe zijn je foto's als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP
Ook kan je via de Samsung Members-app het één en ander testen. Open de Members-app en ga naar Ondersteuning, kies hier voor Diagnoses en selecteer de Camera-test. Hoe is het resultaat hier?
Groeten,
Martijn