op 20-07-2019 02:49 PM
Beste mensen bij Samsung,
Het aanmaken van deze topic werd mij aangeraden door één van jullie experten op de facebook messenger applicatie.
Er zijn reeds een aantal topics over, maar blijkbaar schieten de ontwikkelaars pas in actie als er voldoende feedback komt.
Gisteren een firmware update gehad en de situatie blijft nog steeds dezelfde !
Mijn probleem betreffende de 'always on display' die niet werkt met de clear view cover (uit een andere post op dit forum) :
Vandaag ook zo'n dure cover gekocht. Zit met de laatste firmware. Aod werkt perfect als ik de cover sluit, maw ik zie klok, uur en icoontjes. Na 10 seconden schakelt de aod echter over op een soort van 'schermbeveiliging'. Dan zie je enkel nog de klok en het uur, de icoontjes verdwijnen. Dit is een no go voor mij, wat is het nut van dergelijke cover als je de meldingsicoontjes niet kan zien?? Samsung expert?
Bovenstaande probleem stelt zich dus bij m'n note 9. Ondertussen voor een vriendin ook een clear view cover gekocht voor haar s9+ : identieke probleem !!!
Nog veel andere mensen op dit forum zitten met een gelijkaardig probleem na één van de laatste firmware updates.
Er werd mij door meerdere experten (samsung-winkels, mediamarkt, online via jullie messenger) gezegd dat dit ging opgelost worden bij een volgende firmware update.
Gisteren kwam er dus een nieuwe update: GEEN wijziging, de clear view cover werkt nog steeds niet naar behoren.
Wat is het nut van dergelijk duur gadget als je je icoontjes/meldingen NIET ziet door een gesloten cover ? voor mij is de meerwaarde 0.
Graag een passende oplossing aub
vriendelijke groet,
Carl
op 22-10-2019 10:15 AM