Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Zwart scherm

(Onderwerp aangemaakt op: 07-04-2023 07:33 AM)
537 Weergaven
Pol721
Explorer
Opties
Soms bij activeren telefoon krijg ik zwart scherm en staat mijn klok op 0.00 en springt sauna terug juist. Is dit nog bij iemand het geval. Vorige week update maart gedaan. Iets mee te maken?
Spring naar oplossing
Pol721
Explorer
Opties
Is dit door andere A52S gebruikers ook gemeld?
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Voor zover ik weet zijn hier geen verdere meldingen bij ons bekend. Uiteraard houden we dit in de gaten!

Groetjes,

Daphne

0 Likes
Pol721
Explorer
Opties
Probleem zwart scherm blujft
0 Likes
Pol721
Explorer
Opties
Toestel loopt niet vast maar is heel even zwart scherm met klok op 0.00. Springt daarna terug normaal
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Pol721, goedemorgen.

Maak je gebruik van een launcher of een thema op jouw telefoon? En bedoel je met activeren het wekken of ontgrendelen van de telefoon? Ervaar je dit ook als je het toestel hebt opgestart in de Veilige Modus? Kijk hier voor meer informatie over de Veilige Modus: https://bit.ly/2L5WTEG

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Pol721
Explorer
Opties
Nee gebruik geen launcher
0 Likes
Pol721
Explorer
Opties
Activeren is het ontgrendelen. On veilige modus niet geprobeerd. Heeft zich 2 dagen niet voorgedaan. Hopelijk vanzelf opgelost?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wellicht dat het met een app optimalisatie verholpen is, zover ik weet is er vanuit ons geen tussentijdse update geweest in de afgelopen dagen. Houd het goed in de gaten en mocht het issue weer terugkeren, probeer dan de Veilige Modus, apps van derden worden tijdelijk uitgezet en hierdoor kunnen we het één en ander uitsluiten 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
Pol721
Explorer
Opties
Heb beveiligingsupdates april binnen nu hopelijk opgelost
D00
First Poster
Opties

Bij mij hetzelfde probleem sinds de update van vorige maand. Mijn scherm springt nu steeds vaker op zwart en de klokjes op 00:00

0 Likes