Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wanneer gaat samsung het wifi probleem eens aanpakken op de A53?

(Onderwerp aangemaakt op: 31-03-2023 01:29 PM)
1581 Weergaven
Nxke
Explorer
Opties
Soms heb ik 190 mbps en iets erna 1,5 mbps. 1 App updaten van 20 MB duurt soms 20 min. zonder het installeren, dat volgens mij ook sneller zou moeten. Mijn vrouw haar Nokia van 200€ is een pak sneller op hetzelfde netwerk.Ook andere apparaten werken naar behoren op mijn wifi . Verder is er nog het beveiligingslek issue, van de chipset, wanneer word dat gepatched? Deze tel. valt me erg tegen, ik moet niks anders doen dan mijn batterij gebruik binnen de perken proberen te houden en de wifi problemen helpen daar niet bij. Verder is het samsung toetsenbord niet goed. Dikwijls verkeerde toetsen ingedrukt, ik gebruik nu SwiftKey.Deze werkt toch iets beter. Kortom ik heb deze samsung gekocht i. v. m. De lange beveiligingsupdates, maar als deze telefoon software niet verbeterd koop ik terug een ander merk dat wel naar behoren werkt, zonder dat ik elke dag met bepaalde instellingen en aanpassingen bezig ben om apparaat enigsinds goed werkend te houden. Graag meer info M. v. g. 
10 Antwoorden
Nxke
Explorer
Opties
Ik heb geen probleem met 5G, ik heb op mijn router wel de 5Ghz uit gezet omdat dan mijn verbinding nog veel slechter is, mijn toestel meet 70mbps maar de Telenet snelheidstest maar tussen de 0 en 16mbps
0 Likes
ALANPAUL
Apprentice
Opties
Dat ik heb een gekregen Samsung A53 5g
0 Likes
ALANPAUL
Apprentice
Opties
Waarom tweede
0 Likes
ALANPAUL
Apprentice
Opties
Normaalgezien heb ik geen nodig
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Nxke, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wanneer jouw telefoon helemaal up-2-date is hoef je je geen zorgen te maken over een beveiligingsrisico. Uiteraard zitten wij niet stil en blijven we ons ook bezig houden met het verbeteren van de gebruikerservaring, regelmatig zal er ook een update hiervoor worden uitgerold 😇

Is dit verschil tijdens het downloaden van de app update of is dit tijdens het installatie proces hiervan? En ervaar je ook een verschil wanneer je een update via het mobiele netwerk downloadt en installeert?

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Nxke
Explorer
Opties
Vooral via wifi zowel bij het updaten als downloaden, installeren gaat nog trager, mijn mobiel netwerk is waar ik woon erg slecht, op het werk heb ik 5G en dan gaat alles veel vlotter
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ervaar je dit ook met andere Wi-Fi netwerken? Je kan dit ook testen door een hotspot aan te maken op een andere telefoon en jouw telefoon hiermee te verbinden 😇

Heb je ook de instellingen van je router doorlopen? Wellicht dat een wijziging van een instelling dit kan oplossen, denk hierbij aan het wijzigen van IPv6 naar IPv4. En heb je de netwerkinstellingen van je telefoon al eens gereset?

Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Nxke
Explorer
Opties
Netwerk al verschillende keren gereset, ook 5GHZ op de router uitgezet, ik zou 1 van de volgende weken wel een andere modem krijgen van Telenet om een hogere snelheid te krijgen van 300mbps naar 1000mbps, ik zal die IPv6 ook eens veranderen, dan eens afwachten met de nieuwe modem grts
_Lillith_
Apprentice
Opties
Ik had hetzelfde probleem. Orange en Proximus allebei als provider gehad en thuis had ik amper wifi en mobiel netw. Mijn man had geen problemen met zijn motorola en nu ook niet met zijn nieuwe samsung. Maar de A53 is een ramp voor verbinding.. wat heeft uiteindelijk de oplossing geboden? Wifi versterkers vielen te vaak weg.. dus hebben 3 acces points doorheen het huis gehangen en sindsdien geen problemen meer en volle wifi