Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wijzigen inhoud widget

(Onderwerp aangemaakt op: 21-05-2023 07:40 PM)
211 Weergaven
KvT
Apprentice
Opties
Hoi allemaal, als ik het icoontje van whatsapp op mijn startscherm kort ingedrukt houd, krijg ik een pop-up met mijn laatste chats. Hoe kan ik dit verwijderen/uitzetten?
0 Likes
5 Antwoorden
Visje123
Voyager
Opties
Probeer eens het volgende:
Instellingen > apps > tik op WhatsApp > app-info > meldingen > kies type of zet gewoon alles uit.
Wat je ook nog kunt doen is de app openen, bovenaan rechts 3 puntjes klikken, instellingen kiezen, en kijk of je daar nog iets kunt on of uitzetten. (Bij mij staat daar geen info over).
Nou hoop dat je hiermee vooruit kunt. Ik krijg nl ook info als ik op de app druk. Maar ik heb pop up aan staan.
0 Likes
KvT
Apprentice
Opties
Bedankt voor je antwoord. Ik geb het geprobeerd maar dan blijven die meldingen gewoon staan. Nog even verder zoeken dus.
0 Likes
Visje123
Voyager
Opties
Ik heb nog even verder gekeken.
Probeer nog het volgende:
Op app tikken en even vasthouden, klik op het i teken bovenin, kies meldingen > app meldingen > instellingen meldingen in app > reactiemeldingen, zet dit uit.
Ik zou dan bij een volgende app reactie kijken of dit helpt.
Ik heb hetzelfde als jij. Bij mij staat ook in de app de laatste cp die op een app van mij heeft gereageerd. Ik ga morgen kijken wat er wordt vermeld na een reactie van een cp.
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @KvT, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Ik zie ook geen optie om dit uit te zetten of te wissen. Heb je hierover ook al contact gehad met de app ontwikkelaar? Ook kan je via onze Members-app een foutrapport indienen en wellicht dat dit via een update vanuit ons kan worden verholpen 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
KvT
Apprentice
Opties
Hoi, Ik heb wel contact gehad met een medewerker van Samsung. Die gaf aan dat het niet mogelijk is om dit uit te zetten. Ik zal nog contact opnemen met app ontwikkelaar om een dubbelconcert te doen. Mocht dat allemaal niet lukken dan kan ik altijd nog een foutrapport indienen.