Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Niet storen

(Onderwerp aangemaakt op: 20-05-2023 01:42 PM)
269 Weergaven
xjbx
Voyager
Opties

Hallo,

Is het mogelijk om bepaalde nummers tijdelijk op niet storen te zetten, in plaats van alles behalve bepaalde nummers?

0 Likes
7 Antwoorden
Visje123
Voyager
Opties
Je kunt het volgende proberen:
Klik op de telefoon app > instellingen > nummers blokkeren > betreffende tel.nrs. invullen onder telnrs toevoegen.
0 Likes
xjbx
Voyager
Opties

Dit is wel een optie, maar om elke keer meerdere nummers op de blokkeerlijst te zetten en daarna er weer af te halen is wel een beetje omslachtig. Er zal toch wel een betere/makkelijker manier zijn om dit te doen?

0 Likes
Visje123
Voyager
Opties
Ik hoop het voor je, maar vrees van niet. Je kan nog kiezen voor verwijderen > prullenbak > terugzetten. Maar hou dan de bewaartijd van je prullenbak in de gaten. Ik zou er zelf niet voor kiezen. Misschien heeft iemand anders nog een oplossing voor je.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @xjbx, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Wanneer het om dezelfde contacten gaat kan je deze markeren als favoriet, bij Niet Storen kan je aangeven om uitzonderingen te maken voor je favoriete contacten.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
xjbx
Voyager
Opties

Hallo Martijn,

Wat je aangeeft is dat alles word geblokkeerd behalve contacten in mijn favorieten lijst. Alleen is dat niet wat ik bedoel. Ik wil graag door iedereen gebeld kunnen worden ook niet contacten, behalve een aantal nummers die ik dan wil selecteren die er dan niet door kunnen komen.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dat is helaas niet mogelijk, je kan hier enkel de contacten selecteren welke in je adresboek staan opgeslagen. Via de Members-app zou je hier een suggestie voor kunnen indienen en wellicht dat dit met een toekomstige update kan worden toegevoegd 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
xjbx
Voyager
Opties

Ik had al zo'n vermoeden dat dit niet kon.
Zal eens kijken om het via members-app door te sturen als optie.