Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Wifi netwerk samsung a53 5G wifi werkt vaker niet dan wel

(Onderwerp aangemaakt op: 30-05-2022 11:37 AM)
1530 Weergaven
Zelketje
Apprentice
Opties
Ik kom zot van de wifi sinds mijn nieuwe gsm. Sinds mijn nieuwe gsm heb ik vaak wifi maar laadt de pagina of blijft de pagina staan.
Zaken op het internet zoeken gaat de ene minuut vlot om vervolgens het ander moment weer heel veel geduld te moeten hebben.

Volgens mijn gsm heb ik wifi connectie maar vb outlook zegt vaak geen internetverbinding of mijn webpagina bevriest.
Spring naar oplossing
12 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Perre, goedemorgen.

Ervaar je dit ook als je een directe verbinding maakt tussen je normale router en je telefoon? Ook kan je nagaan of de verbinding met een hotspot wel stabiel is.

Heb je de netwerkinstellingen op je telefoon ook al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

En waar schakel je het 5 gHz Wi-Fi netwerk op uit? Heb je ook de instellingen van je router nagekeken?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Brecht1985
Student
Opties
Hallo, hoe schakel je 5g uit ik heb een a33. Mvg
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @brecht, goedemiddag.

Je kan de netwerkmodus op je telefoon aanpassen om geen gebruik te maken van het mobiele 5G netwerk. Ga naar Instellingen > Verbindingen > Mobile netwerken > Netwerkmodus en wijzig deze naar 4G 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes