Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Whatsapp opent en sluit gelijk af

(Onderwerp aangemaakt op: 18-10-2022 04:45 PM)
1033 Weergaven
Harry Private
First Poster
Opties

Mijn vrouw kreeg een vraag op haar smartphone en selecteerde Ja zonder de vraag te lezen. Nu sluit whatsapp gelijk af zodra deze is opgestart. Andere apps geven geen problemen. Ik weet niet wat de vraag was maar kan ook geen back-up van haar berichten maken. Is er een mogelijkheid om dit te herstellen zonder de app te verwijderen en opnieuw te installeren (en zodoende alle berichten kwijt te raken)?

0 Likes
4 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Hallo, Heb je de gebruikelijke dingen al geprobeerd? De telefoon opnieuw opstarten, het cachegeheugen van WhatsApp wissen ...

MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Harry Private, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat is het typenummer van de telefoon? En is deze ook up-2-date? Is het je nog gelukt om dit te verhelpen met de tip van @Neo001?

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Neo001
Legend
Opties

@Harry Private 

Toevallig had ik hetzelfde probleem met een app. Blijkbaar ontbrak een van de machtigingen en toen het vroeg om toe te staan, weigerde ik het, waarna het onmiddellijk werd gesloten zodra het werd geopend! De app begon weer te werken na toestemming voor de app in Instellingen > Apps > <<app-naam>> > Machtigingen. Controleer of er toestemming ontbreekt voor WhatsApp.

mollie319
Big Cheese
Opties
En de benodigde machtigingen voor WhatsApp zien er alsvolgt uit:Screenshot_20221020_211015_Permission controller.jpg

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro