op 18-10-2022 04:45 PM - laatst bewerkt op 20-10-2022 07:59 AM door MartijnK
Mijn vrouw kreeg een vraag op haar smartphone en selecteerde Ja zonder de vraag te lezen. Nu sluit whatsapp gelijk af zodra deze is opgestart. Andere apps geven geen problemen. Ik weet niet wat de vraag was maar kan ook geen back-up van haar berichten maken. Is er een mogelijkheid om dit te herstellen zonder de app te verwijderen en opnieuw te installeren (en zodoende alle berichten kwijt te raken)?
op 18-10-2022 05:57 PM
Hallo, Heb je de gebruikelijke dingen al geprobeerd? De telefoon opnieuw opstarten, het cachegeheugen van WhatsApp wissen ...
op 20-10-2022 08:04 AM
Hi @Harry Private, goedemorgen.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat is het typenummer van de telefoon? En is deze ook up-2-date? Is het je nog gelukt om dit te verhelpen met de tip van @Neo001?
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 20-10-2022 08:56 AM
Toevallig had ik hetzelfde probleem met een app. Blijkbaar ontbrak een van de machtigingen en toen het vroeg om toe te staan, weigerde ik het, waarna het onmiddellijk werd gesloten zodra het werd geopend! De app begon weer te werken na toestemming voor de app in Instellingen > Apps > <<app-naam>> > Machtigingen. Controleer of er toestemming ontbreekt voor WhatsApp.
op 20-10-2022 09:12 PM