Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Telefoon werkt niet na waterschade

(Onderwerp aangemaakt op: 19-10-2022 06:17 PM)
352 Weergaven
Vincent-45
Student
Opties
Ik heb een vraag, ik heb een Samsung Galaxy A32 4G, deze is in de wc gevallen 1,5 week geleden, ik heb deze uit elkaar gehaald, usb poort moederbord vervangen en batterij vervangen, nu gaat de telefoon nog niet aan, als ik de oplaadbaar in de telefoon stop flikkert hij even groen beeld, meer doet hij niet
0 Likes
4 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Heb je deze reparatie zelf gedaan? Zoja dan is de garantie vervallen. Als die niet werkt kun je beter een nieuwe kopen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Vincent-45
Student
Opties
Garantie was al over, maar ja heb dit zelf gedaan
0 Likes
mollie319
Big Cheese
Opties

kortsluiting, corrosie in één of meerdere (van de duizend plus) onderdelen van je telefoon.

Zoals @Patrick al aangeeft, beter een nieuwe kopen.
Ik kom geregeld op de zwarte markt in Beverwijk, zeg maar bijna elke week. 🙃

Wat ik vaak zie met waterschade telefoons, dat handelaren het vaak wel (even) kunnen fixen, maar dan een week later komt diegene terug omdat dan de speaker begint te kraken.
Weer een week later verstaan ze hem niet tijdens het bellen en is er iets met de microfoon.

Bij waterschade treedt bijna altijd nevenschade op na verloop van tijd en vaak ga je van pissebed naar kakkebed.

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Vincent-45, geodemorgen.

Wanneer je op zoek bent naar een nieuwe telefoon stuur mij dan een privé berichtje (https://bit.ly/3BoC5B0) misschien heb ik dan nog wel een leuke optie voor je 😉

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200