Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wanneer scherm uitgaat, stopt ook de muziek.

(Onderwerp aangemaakt op: 15-11-2022 09:06 PM)
1360 Weergaven
Leolux
Journeyman
Opties

Steeds als het scherm op zwart gaat stopt kort daarna de app waarnaar ik aan het luisteren ben.

0 Likes
13 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Goedemorgen,

Zou je het probleem misschien wat duidelijker kunnen omschrijven?

Welke telefoon
Welke apps
Wat is er precies gaande.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Moiitje
Samsung Members Star ★★
Opties

Check even of deze app onder je instellingen niet ingedeeld staat onder ultiem sluimeren.  

instellingen-> batterij en apparaat onderhoud-> Batterij-> limieten achtergrondgebruik-> apps in ultieme sluimerstand.

Leolux
Journeyman
Opties
Goedenavond, het betreft een Galaxy A51. Wanneer ik via een APP aan hetluisteren ben, bijvoorbeeld naar Spotify, stopt het geluid na enige tijd steeds weer. Het lijkt verband te houden met het zwart worden van het scherm (schermtijd). Zodra ik het scherm weer activeer d.m.v. de door mij ingestelde pincode loopt het geluid weer door. Via de instellingen heb ik t.a.v. de batterij aangegeven dat de Spotify app daar ongelimiteerd gebruik van kan maken. Maar het helpt helaas niet.
0 Likes
Leolux
Journeyman
Opties
Voor zover ik kan zien niet. T.a.v. de batterij heb ik de app (Spotify) op "Geoptimaliseerd" gezet. Ik kan niet bedenken hoe het komt dat een app stopt steeds enige tijd nadat het scherm op zwarts is gegaan.
0 Likes
Oplossing
Moiitje
Samsung Members Star ★★
Opties

Je moet even het menu opgeven welke ik aangeef. Daar staat niks betreffende optimaliseren. 
instellingen-> batterij en apparaat onderhoud-> Batterij-> limieten achtergrondgebruik-> apps in ultieme sluimerstand.

Leolux
Journeyman
Opties
Ik heb daar nu gekeken. Maar het lukt niet om de app van Spotify bij "nooit sluimeren" toe te voegen. deze staat niet in de rij met apps. Via de app zelf zie ik ook geen mogelijkheid deze op "nooit sluimeren" te krijgen. Vreemd dat je niet alle apps ziet die op het apparaat staan. Bij "nooit sluimeren" kan ik geen naam van een app invoeren. Dus zo lukt het ook niet.
0 Likes
Moiitje
Samsung Members Star ★★
Opties

Het kan zijn dat je ze eerst uit de andere opties moet verwijderen. 

Hoe probeer je het toe te voegen? klik je wel eerst op het plusje?

Leolux
Journeyman
Opties
Ik heb op de plus gedrukt, maar kan daar vervolgens geen naam van een app invullen of deze selecteren.
0 Likes
Leolux
Journeyman
Opties
Ik heb de app van Spotify nu wat de batterij betreft op "geoptimaleseerd" staan. Hierdoor heb ik deze nu wel kunnen selecteren en staat hij nu op "nooit sluimeren". Nu kijken of dit inderdaad werkt.