op 22-10-2022 03:52 PM
Vraagje. Ik heb vorig jaar een Samsung A52 gekocht. Nu sinds kort werkt de volume omlaag niet meer, ook een screenshot maken gaat niet meer. Als ik volume omlaag indruk gaat de telefoon op standby. Hoe los ik dat op? Ik heb al opnieuw opgestart.......helpt niet. Graag uw hulp.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 25-10-2022 10:02 AM
Martijn, ( en anderen) het is opgelost! Achteraf zat het ergens anders in, namelijk het nieuwe hoesje. Ik wilde graag een zwart hoesje en de verkoper verzekerde mij dat de A52 ook in het hoesje van de A53 zou passen......klopte in zekere zin ook wel, echter de zijknopjes zitten daar net iets anders zodat ik constant de verkeerde indrukte. Zonder hoesje deed hij het weer als vanouds........ander hoesje was de oplossing. Dank jullie wel............
op 23-10-2022 11:24 AM
25-10-2022 08:30 AM - bewerkt 25-10-2022 10:19 AM
Hoi @WimZ1952, goedemorgen.
Heb je misschien de Zij-toetsen anders ingericht? Als je gaat naar Instellingen > Geavanceerde Instellingen > Zij-toets, hier kan je de knoppen anders indelen.
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 25-10-2022 10:02 AM
Martijn, ( en anderen) het is opgelost! Achteraf zat het ergens anders in, namelijk het nieuwe hoesje. Ik wilde graag een zwart hoesje en de verkoper verzekerde mij dat de A52 ook in het hoesje van de A53 zou passen......klopte in zekere zin ook wel, echter de zijknopjes zitten daar net iets anders zodat ik constant de verkeerde indrukte. Zonder hoesje deed hij het weer als vanouds........ander hoesje was de oplossing. Dank jullie wel............