Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Verwijderde foto's & video's & smsberichten.

(Onderwerp aangemaakt op: 06-09-2023 08:20 PM)
321 Weergaven
AveG
Student
Opties
Ik heb perongelijk een aantal foto's en video's verwijderd en smsberichten van 1 contact.
De foto's en video's zijn niet in google foto's, dropbox, google drive,...
Ik heb al vanalles geprobeerd.
Weet er iemand hoe ik die kan terug halen (ook de berichten)?

Jammer dat de prullenbak bij gallerij niet meer bestaat.
0 Likes
15 Antwoorden
Torpanovich
Explorer
Opties
Ik denk niet dat je deze kan terug krijgen. Als je zeker alles wil backuppen moet je zeker in je Google fotos app alle folders aanduiden alsook in Drive aangeven dat je smsen en andere worden gebackuped. Zo valt het hopelijk volgende keer niet meer voor.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @AveG, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wanneer je de berichten hebt verwijderd zou je nog kunnen kijken of je deze via een back-up kan terugzetten. 

In de Galerij-app is de prullenbak ook nog steeds aanwezig, wel is deze een beetje verstopt 😇 Open de Galerij-app en tik op de 3 streepjes rechtsonder.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
AveG
Student
Opties
Hi,
Als ik op de 3 puntjes rechtboven druk staat daar nergens prullenbak en als ik de dingen die er wel opstaan openduw staat daar ook nergens een prullenbak.
3 streepjes rechtsonder heb ik niet.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wat is het modelnummer van jouw telefoon? Welke opties zie je wel staan als je de Galerij-app opent?

Groeten,

Martijn

0 Likes
AveG
Student
Opties
SM-A520F
0 Likes
AveG
Student
Opties
Dit zijn ze.Screenshot_20230911-185433_Gallery.jpg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dankjewel voor je berichtje. Zie je de 3 streepjes rechtsonder in de Galerij-app wel als je het toestel hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Groeten,

Martijn

0 Likes
AveG
Student
Opties
Gallerij blijft hetzelfde in veilig modus.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Maak anders een schermafdruk van het scherm als je de Galerij-app hebt gestart en deel deze met ons, dan kijken we met je mee. 

Groeten,

Martijn

0 Likes