Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Verbinding wordt plotseling verbroken tijdens bellen

(Onderwerp aangemaakt op: 11-12-2023 07:17 PM)
6509 Weergaven
K11111
Apprentice
Opties
Bij bellen en/of gebeld worden, wordt direct of hooguit na 15 seconden de verbinding verbroken. Bij direct verbreken komt de melding "kan niet verbinden". Alle mogelijke tips, van vliegtuigstand tot reset tot cache legen werken niet. Zelfde simkaart in een andere Samsung Galaxy telefoon, geen problemen met bellen... Ligt dus duidelijk aan de A54. 

Iemand een tip voor een oplossing?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
K11111
Apprentice
Opties
Oplossing gevonden! Instellingen > algemeen beheer > resetten > netwerkinstellingen > instellingen resetten.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

15 Antwoorden
NinaFrl
Helping Hand
Opties
Bij mij hetzelfde. Ik heb een Samsung galaxy a53.
0 Likes
K11111
Apprentice
Opties
Heel vervelend! Hoe lang heb je dit probleem al? Bij mij nu sinds ongeveer een week...
0 Likes
Oplossing
K11111
Apprentice
Opties
Oplossing gevonden! Instellingen > algemeen beheer > resetten > netwerkinstellingen > instellingen resetten.
NinaFrl
Helping Hand
Opties
Bij mij sinds de nieuwste update versie
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @NinaFrl, goedemiddag.

Heeft de tip van @Kelly111111 dit voor jou ook opgelost? Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Frank1957ehv
First Poster
Opties

Ik zie dat er een oplossing aangedragen wordt om via instellingen het eea te resetten. Ik durf dit niet aan. Via contact met Samsung whatsapp wat oplossingen aangedragen die niet hielpen. Ik heb een 4G abonnement en bij netwerkmodus komt 4G niet voor (is 5G/LTE/3G/2G) daarboven stond "bellen via 4G SIM1. Deze heb ik uitgeschakeld en naar het zich laat aanzien werkt de telefoon nu wel normaal. Blijft alleen de vraag over of ik via 4G aan het bellen ben of een andere netwerkmodus

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_lmUrc30 ,

Bedankt voor jouw bericht. Het resetten van de netwerkinstellingen lijkt voor nu toch een goede tip om te proberen. Wij kunnen ook op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Frank1957ehv
First Poster
Opties
Bedankt voor je bericht. Via samsung chat toch hun advies gevolgd om de netwerkinstellingen te resetten. Ook via veilige modus geprobeerd, een soft reset en nog een paar dingen. Niets helpt. Heb nu het advies om een back up te maken en terug te gaan naar fabrieksinstellingen. Voorlopig even 4G uitgeschakeld en nu gaat alles prima. Ik zal spoedig hulp op afstand inschakelen.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie @Frank1957ehv ,

Hou ons op de hoogte of het uiteindelijk lukt. Laat weten als je hulp nodig hebt met het maken van de afspraak.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes