Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Update Android 14

(Onderwerp aangemaakt op: 30-12-2023 07:07 PM)
1016 Weergaven
jandomburg
Apprentice
Opties

goede avond 

Tot op heden nog geen update Android 14 voor de a52 4 g . De a52 5g en a52 S is de update al meer dan een week beschikbaar. Wat is de reden dat de update van Android 14 op de  a 52 4 g nog steeds niet beschikbaar is volgens samsung zou dit in december  2023 te downloaden zijn.

Graag hoor ik een reactie 

Met vriendelijke groet,

J.W.Domburg 

16 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Ik denk dat je het nog even moet afwachten, de update is onderweg in iedergeval 😀
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
anoniem0000
Pioneer
Opties
Zelfde probleem S21 Ultra USA Snapdragon 888
0 Likes
jandomburg
Apprentice
Opties

Kunt u ook aangeven wanneer de update Android 14 beschikbaar is op de a 52 4 g hopelijk deze week. Is dit de laatste grote update voor de a 52 4 g een volgende update Android 15 niet meer voor de a 52 4 g alleen dan nog beveiliging update 

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Google is je beste vriend in dit geval👌
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Marco Wassink
Pathfinder
Opties
Ben net als jou Jan?, ik wacht er ook op. Wilde eerst een 5 G kopen. Voor het geld hoefde ik het niet laten maar dacht. Dat duurt nog wel even eer dat een beetje........
Heb geen spijt wel aardig geduld *><7@##×=÷×× huhehum sorry
0 Likes
Marco Wassink
Pathfinder
Opties
Oops. Ik doe het hier en ook eenmaal hopelijk komt een ieder langsggelezen. Allemaal de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar
0 Likes
Rinaisha
First Poster
Opties
Ik heb de grote update naar Android 14 ook nog steeds niet voor mijn A52 iedereen krijgt de update en is al lang uitgerold dus waar blijft de update dan ,heel vreemd
0 Likes
jandomburg
Apprentice
Opties

Nog steeds in afwachting wanneer de update Android 14 beschikbaar is voor de Samsung a 52 4 G  meestal is het geval als de Samsung a 52 5 g en a 52 s beschikking had een paar dagen later ook voor de a 52 4 g beschikbaar was. Nu na 3 weken 20 december nog steeds niet. Vind het heel vreemd dat de update Android 14 nog niet is te update.

0 Likes
Marco Wassink
Pathfinder
Opties
Nederland is binnen een week aan de beurt, Na rusia kijk op Sammobile. com
0 Likes