Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Telefoon trilt meerdere keren per minuut

(Onderwerp aangemaakt op: 15-07-2024 02:05 PM)
843 Weergaven
elienthe
Apprentice
Opties
Ik heb sinds gisteren dat mijn telefoon ineens uit het niets trilt. Hij trilt alleen wanneer ik in m'n telefoon zit en in de veiligheids modus trilt hij niet. Het probleem moet dus bij een app zitten, alleen ik kan niet vinden bij welke app het probleem zit.

De ene keer trilt hij meer dan de andere keer. Ook heeft de 'tril' invloed op mijn toetsenbord of bij andere apps. 

Ik ben radeloos, misschien kan iemand anders mij uit de brand helpen!
0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
elienthe
Apprentice
Opties
Het was de startpagina one UI. Ik weet niet zo goed wat ik had gedaan, maar na wat knoeien met de instellingen was het weg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @robertoSteal,

Bedankt voor jouw melding hierover. Dat is inderdaad niet handig. Ik help je graag verder hiermee verder!  Wanneer je de issue ervaart wanneer alles up-to-date is en je jouw toestel hebt herstart kan je proberen het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu. Schakel  hierbij jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.

Je kan ons gerust laten weten of het zo lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
14 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Heb je onlangs een nieuwe app geïnstalleerd?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
elienthe
Apprentice
Opties
Nee, maar ik heb de app kunnen vinden die de vervelende trilling gaf. Bedankt voor jullie hulp
elienthe
Apprentice
Opties
Heel erg bedankt, het is gelukt
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Welke app was het?
Oplossing
elienthe
Apprentice
Opties
Het was de startpagina one UI. Ik weet niet zo goed wat ik had gedaan, maar na wat knoeien met de instellingen was het weg
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ah die ja! Dat gebeurd wel eens. Soms ook om onbekende redenen drained die heel veel batterij.

Instellingen > apps > Startpagina OneUI > opslag > gegevens wissen is altijd de oplossing.
elienthe
Apprentice
Opties
Super!! Ik was al bang dat als het nog eens zou gebeuren ik niet zou weten wat ik nou écht moet doen. Heel erg bedankt
Members_gHp4oYL
First Poster
Opties
Hallo, ik heb een maand geleden nieuwe telefoon gekocht samsung galaxy s24 ultra en de na een update van saumsung trilt mijn telefoon uit niets wat enkele minuten. Ik kan dus niet eens bellen of bericht schijven als dit gebeurt. Lijkt op software foutmelding . Kan iemand mij helpen? Wat houdt app One UI? Waar is het voor? Was standaard geupload app door samsung zelf
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_gHp4oYL,

Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met jouw S24 Ultra! Is alles up-to-date en zie je wellicht iets in jouw notificaties hierover.

Wat het ook kan zijn is dat jouw NFC en bij een pasje en/of rijbewijs ervoor zit. Kan je dit nagaan?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes