Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Spraakrecorder sluit af tijdens opname

(Onderwerp aangemaakt op: 20-06-2022 03:38 PM)
792 Weergaven
Lantaarnpaal
Journeyman
Opties
Hallo,

Als ik iets opneem of afspeel via de spraakrecorder stopt ie er soms ineens mee. Zowel de opname als de app zelf sluiten dan gewoon af. Ik heb al gezocht naar antwoorden hier en dingen als machtiging en sluimerstand gecheckt, maar dat is het niet. Dan had ie het ook sowieso niet gedaan natuurlijk. En soms gaat het ook gewoon wel goed. Maar het is echt vervelend want ik heb hierdoor nu maar 9 minuten van een belangrijk gesprek dat bijna 2 uur duurde. Heeft iemand een idee wat het verder nog kan zijn? Alvast bedankt voor het meedenken.

Grtz
Jenny

0 Likes
8 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag

Ik zou deze proberen te downloaden.

Ik gebruik deze al jaren zonder problemen.Screenshot_20220620-154555_Google Play Store.jpg
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Lantaarnpaal
Journeyman
Opties
Oh oké, da's idd ook een idee ja, gewoon een andere erop zetten. Thnx voor je snelle reactie en tip. Ga 'm downloaden.

(...maar toch vind ik alsnog dat t stomme ding gewoon hoort te werken. 😏😆)
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je zou de app kunnen resetten.

Instellingen > apps > spraakrecorder > opslag > gegevens wissen.
Lantaarnpaal
Journeyman
Opties
Maar gegevens wissen klinkt alsof ik dan al m'n opnames kwijt ben. 🤔 Zo belangrijk is 't dan ook net weer niet. 😅Maar ik heb "jouw" app er al opgezet en als die 't goed doet is het ook prima. Het is meer irritatie omdat ik vind dat apps die standaard op een telefoon staan gewoon horen te werken. Maar ja..er zijn grotere problemen in de wereld. 😆
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je hebt gelijk, je moet ook doen waar je jezelf prettig bij voelt. Ik gebruik die andere al ruim 10 jaar en nooit problemen mee gehad👍
EsmaO
Samsung Benelux
Opties

Hi @Lantaarnpaal,

Om welk Samsung toestel gaat het en sinds wanneer ervaar jij dit? Is je toestel verder ook up to date?

Groetjes,

Esma

Lantaarnpaal
Journeyman
Opties
Ik heb een Samsung A50. Updates doe ik altijd meteen, dus daar kan het dan niet aan liggen. Hij doet dit al wel een paar maanden. Gebruik 'm soms ook een paar weken niet, maar de eerste keer was begin dit jaar denk ik.
0 Likes
EsmaO
Samsung Benelux
Opties

Bedankt voor de informatie, Jenny @Lantaarnpaal. Kun je controleren hoe de app functioneert in de veilige modus? https://bit.ly/2JQrwvP. Met behulp van de veilige modus kun je je toestel opstarten zonder geïnstalleerde apps van derden. Het toestel zal dan uitsluitend standaard applicaties starten.