op 26-11-2024 01:04 PM
Sinds kort knippert de laadindicatie (75% vol nog 8 minuten staat er dan op het scherm) als ik mijn hand boven het scherm houd wordt de tekst minder zichtbaar doe ik mijn hand weer weg is de tekst weer zichtbaar , betreft een Samsung A35 256GB en ook de A52s 128GB heeft dit. Samsung gebeld en die zegt dat komt door een update. Klopt dit wel?
Als ik wil bellen gaat mijn scherm uit, dit via Samsung weer ingeschakeld want dat vind ik makkelijker tijdens het bellen, echter zei de medewerkster dat als mijn scherm aan is tijdens het bellen het toestel over verhit kan raken. Broodje aap verhaal of niet?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 28-11-2024 12:34 PM
Hallo @Vipertronic,
Bedankt voor jouw bericht. Op het scherm zit een sensor waarvan de bedoeling is dat wanneer je het toestel tegen jouw oor houdt het scherm uitgaat. Over oververhitting kan ik niet zeggen, maar het is in ieder geval wel stroombesparing. Laat weten wanneer je meer informatie wenst.
Met groet,
Ajay
26-11-2024 06:35 PM - bewerkt 27-11-2024 07:54 PM
op 28-11-2024 12:34 PM
Hallo @Vipertronic,
Bedankt voor jouw bericht. Op het scherm zit een sensor waarvan de bedoeling is dat wanneer je het toestel tegen jouw oor houdt het scherm uitgaat. Over oververhitting kan ik niet zeggen, maar het is in ieder geval wel stroombesparing. Laat weten wanneer je meer informatie wenst.
Met groet,
Ajay