Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

laadindicatie knippert en over hitting scherm

(Onderwerp aangemaakt op: 26-11-2024 01:04 PM)
133 Weergaven
Vipertronic
First Poster
Opties

Sinds kort knippert de laadindicatie (75% vol nog 8 minuten staat er dan op het scherm) als ik mijn hand boven het scherm houd wordt de tekst minder zichtbaar doe ik mijn hand weer weg is de tekst weer zichtbaar , betreft een Samsung A35 256GB en ook de A52s 128GB heeft dit. Samsung gebeld en die zegt dat komt door een update. Klopt dit wel?

Als ik wil bellen gaat mijn scherm uit, dit via Samsung weer ingeschakeld want dat vind ik makkelijker tijdens het bellen, echter zei de medewerkster dat als mijn scherm aan is tijdens het bellen het toestel over verhit kan raken. Broodje aap verhaal of niet?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Vipertronic,

Bedankt voor jouw bericht. Op het scherm zit een sensor waarvan de bedoeling is dat wanneer je het toestel tegen jouw oor houdt het scherm uitgaat. Over oververhitting kan ik niet zeggen, maar het is in ieder geval wel stroombesparing. Laat weten wanneer je meer informatie wenst.

Met groet,

Ajay

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
2 Antwoorden
Kees59
Troubleshooter
Opties
Probeer gewoon met bellen het scherm uit te laten en kijk wat er gebeurd of het te warm wordt. Het scherm blijft als het goed aan als je video belt en als je de telefoon niet aan je oor houdt. Of er moet een app zijn die op de achtergrond draait die de warmte veroorzaakt. Je kan ook als je telefoon te warm wordt de appa op de achtergrond afsluiten.
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Vipertronic,

Bedankt voor jouw bericht. Op het scherm zit een sensor waarvan de bedoeling is dat wanneer je het toestel tegen jouw oor houdt het scherm uitgaat. Over oververhitting kan ik niet zeggen, maar het is in ieder geval wel stroombesparing. Laat weten wanneer je meer informatie wenst.

Met groet,

Ajay

rsz-846676
0 Likes