Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Sommige foto's willen niet opslaan op A51

(Onderwerp aangemaakt op: 24-05-2020 10:57 PM)
809 Weergaven
robert4319
First Poster
Opties

Ik heb sind een paar maanden een A51, bevalt prima maar nu een vreemd probleem. Zo af en toe worden gemaakte foto's niet goed opgeslagen: ze zijn zichtbaar in Galerij, maar er blijft een groen/blauw cirkeltje ronddraaien in de foto alsof deze nog verwerkt wordt. Alleen blijven deze zo staan, en ik kan ze niet meer wissen of bewerken, met geen mogelijkheid! Opnieuw opstarten helpt niet, ook de "wipe cache partition" procedure al gedaan maar geen resultaat. Wie weet hier een oplossing voor?

0 Likes
11 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @robert4319,

Waar sla je de foto's op? Op de opslag van je toestel of op een SD-kaart? Kun je ook een screenshot meesturen van het cirkeltje dat blijft ronddraaien?

rsz-846676
0 Likes
robert4319
First Poster
Opties

Hallo Bruce, de foto's worden opgeslagen op het toestel. DSC_0130.JPGZie de foto hiernaast.

Gr Robert

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kun je eens kijken of dit in de Veilige Modus ook voorkomt?

En is het toestel up-to-date? Dit lijkt op een software-issue, wat vaak opgelost kan worden met een reset.

rsz-846676
0 Likes
Jaws011958
First Poster
Opties
Samsung a51 wil geen scherm afbeeldingen opslaan.
0 Likes
Abuti
Journeyman
Opties
Bij mij verdwijnen foto's en zie ik een grijs vierkantje verschijnen
0 Likes
Abuti
Journeyman
Opties
Ik heb we Samsung A51
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Abuti, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Worden de foto's op jouw telefoon gesynchroniseerd met een clouddienst(Google Foto's of OneDrive)? Worden de foto's daar wel ingeladen? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Abuti
Journeyman
Opties
Hi Martijn, nee ze worden niet gesynchroniseerd. Maar meteen op een sd'kaart opgeslagen om ruimte op de telefoon te besparen.
Ik ben al wezen informeren en waarschijnlijk ( denken zij ) is de sd'kaart versleten?
Ik ga vandaag terug en zal hier zeggen wat de uitkomst is.
Abuti
Journeyman
Opties
Het bleek blijkbaar aan de sd'kaart te liggen. Heb de foto's eerst allemaal naar mijn laptop gedaan en daarna weer op mijn nieuwe sd'kaart op mijn telefoon geladen.
Probleem lijkt nu opgelost.
Is het normaal dat een sd'kaart zomaar beschadigt?

Vr. groet,
Abuti
0 Likes