De onderstaande update: voor mijn Samsung Galaxy A51 faalt bij installeren
Buildnummer : A515FXXU3BTF4
Android-versie : Q(Android 10)
Uitgiftedatum : 2020-07-03
Niveau beveiligingspatch : 2020-06-01
• Nieuwe Camerafuncties
- Enkele opname, Mijn filters, Hyperlapse nacht
• Algehele stabiliteit van functies verbeterd.
• De beveiliging van uw apparaat is verbeterd.
Deze update heeft het toestel geprobeerd te installeren kreeg meding op het toestel dat dit mislukt was.
Daarna via instellingen - Software Update - Downloaden en istalleren nogmaal een poging gewaagd.
Maar zag daar het volgende de software wordt gedownload dit lukt daarna wordt dan de installatie naar het toestel
gestart maar dan komt de foutmelding nadat 28% installatie is volbracht zie dan kort in beeld een driehoek met
daarin een uitroepteken.
Kontakt gehad met Samsung Helpdesk 088-9090100 drie adviezen gekregen voor dit probleem:
A - in Safe Mode zetten en dan minimaal twee uur wachten en daaarna weer proberen de update te installeren.
Dit gaf geen resultaat de installatie faalde wederom.
B - Met behulp van Smart Switch een Applicatie van Samsung
Aangesloten m.b.v. USB-kabel op een windows 10 computer, Smart Switch herkent de Samsung Galaxy A51
In het scherm zie je dat er een nieuwe software versie voor het toestel beschibaar is "op geclickt"
Dan komt er een scherm met de melding dat de software op het toestel wordt bijgewerkt van PDA:TD4.... naar PDA:TF4.... Click op de toets "doorgaan" in dit venster
Dan verschijnt er een volgend window met informatie zie foto smart switch 3
Click op de knop "Alles bevestigd"
Daarna komt er de volgende mededeling dat er onvoldoende ruimte op de PC aanwezig is er moet ca 21GB vrije ruimte zijn. Vreemde melding wat ik heb maar ik heb meer dan voldoende ruimte op mijn harde schijf zeker 40GB vrij
Zelde resultaat de softare update faalt dus ook vanuit Smart Switch.
C - Toestel terug naar fabrieksinstellingen, en dan nog eens proberen.
Zelde resultaat de installatie van sofware update faalt. (breekt af na 28% voltooid.
Ben nu na vele uren ten einde raad, het updaten van de software lukt op geen enkele manier.
Zijn er meerderen die dit probleem herkennen bij het installeren van deze Software Update?
Gaarn reacties
Probleemstelling geïllustreerd met bijgevoegde afbeeldingen/foto's