Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Smartswitch blijft geactiveerd

(Onderwerp aangemaakt op: 04-11-2024 02:12 PM)
159 Weergaven
Members_z6UrDaY
First Poster
Opties

Na dat ik de gegevens van mijn oude samsung op mijn A55  heb overgezet via smartswitch heb ik het onderstaande probleem op de A55.
(Ik heb na het overzetten de melding gekregen dat het proces voltooid is. De gegevens zijn ook idd geheel overgezet)

Smartswitch blijft nu echter continu een pop up geven op het begin scherm met de melding om het gegevens delen af te maken. Als ik deze weg veeg blijft de melding toch steeds terug komen.

Telefoons in de buurt krijgen ongevraagd een bericht om de gegevens van de A55 over te zetten.

Ik heb smartswitch app inmiddels uitgezet (verwijderen gaat niet) maar ook dit verandert niets.

0 Likes
1 Antwoord
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_z6UrDaY,

Bedankt voor jouw bericht. Is dit ook zo na het herstarten van de A55 en is het ook helemaal up-to-date? Wanneer de issue er dan nog steeds is, kan je proberen het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu. Schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is.

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes