Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Blauwe tint

(Onderwerp aangemaakt op: 29-10-2024 09:09 PM)
308 Weergaven
Job28
Apprentice
Opties
Hoi iedereen,

Ik heb flink mijn layout op mijn Samsung A54 aangepast. Er is alleen een probleem: op mijn vergendelscherm heeft het scherm een blauwe tint. Dit ligt niet aan de achtergrond, want als ik in het venster zit waarin ik het vergrendelscherm bewerk, heeft het scherm niet zo'n tint. Ik denk dst het aan het beeld ligt, want als ik een screenshot van mijn vergrendelscherm maak, is hij wel goed. Ook heb ik hier geen last van als de telefoon geopend is. Hoe los ik dit op?

PS: Ik heb Nova Louncher op mijn telefoon gebruikt, maar ik denk niet dat dit de oorzaak is omdat ik het hiervoor ook al had.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Job28,

Bedankt voor jouw bericht. Gebeurt dit in de nacht? Zo ja, dan kan het zijn dat oogbescherming aanstaat. In de Quick panel kan je de icoon vinden en het uitschakelen. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay  

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
MlcManuel
First Poster
Opties
Gebruik je vingerafdruk/gezichtsherkenning? Want dan komt dit waarschijnlijk omdat 'comfortabel scherm voor ogen' aanstaat, wat een gele tint geeft. Zodra biometrie (vingerafdruk of gezichtsherkenning) wordt gebruikt gaat deze stand tijdelijk uit en lijkt het scherm blauw.
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Job28,

Bedankt voor jouw bericht. Gebeurt dit in de nacht? Zo ja, dan kan het zijn dat oogbescherming aanstaat. In de Quick panel kan je de icoon vinden en het uitschakelen. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay  

Community Manager
0 Likes
Job28
Apprentice
Opties
Ik gebruik inderdaad mijn vingerafdruk om mijn telefoon te ontrendelen en ik denk dat dit dan het probleem is. Dankjewel!
Job28
Apprentice
Opties
Het gebeurt 's avonds, ja. Ook staat oogbescherming aan, dus ik denk dat dat het probleem is. Dankjewel!