Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Onprettige verassing

(Onderwerp aangemaakt op: 31-10-2024 07:49 PM)
301 Weergaven
Greylady
Apprentice
Opties

Ik heb een Samsung A54 5G in mei van dit jaar gekocht in een Nederlandse winkel (niet online). Nu heb ik sinds gisteren een nieuwe provider en toen werd het heel lastig om een E simkaart te installeren, hoewel het wel zou moeten kunnen op dit type telefoon. Uren later bleek de helpdesk zo slim om mij te vragen de telefooninfo op te zoeken en daar zag ik dat de telefoon uit de Verenigde Arabische Emiraten komt. Dit is mij natuurlijk niet verteld, anders had ik deze niet gekocht, ik heb ook een normale prijs betaald. Het was mij al opgevallen dat deze telefoon het niet al te best doet in het buitenland. Ik voel me echt genaaid door deze winkel maar ze willen niet op mijn klacht ingaan. Weten jullie of deze telefoon wel de normale updates krijgt als iedereen die ontvangt? Zijn er nog meer problemen te verwachten met deze telefoon? Wat als er een speciale bugfix is voor de Nederlandse markt?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
rhju
Pioneer
Opties
Bij mij zou dat verder afgehandeld worden via mijn rechtsbijstandverzekering. Ik heb de afwijkende versie bewust geaccepteerd bij aankoop.
Als je iets koopt, eis dan vooraf de volledige specificaties van de leverancier. Staat daarin niet vermeld dat het apparaat geschikt is voor eSim, dan heb je geen recht van spreken. Ik kon bij aankoop via BOL zien dat het apparaat niet geschikt was.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @Greylady , bij welke winkel heb je deze gekocht?

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Greylady
Apprentice
Opties

vidaphone in Arnhem

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Zou je een screenshot kunne plaatsen van de instellingen > Info telefoon > Softwaregegevens.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
rhju
Pioneer
Opties
Je bent gewoon beduveld, maar vaak weet de leverancier dat ook niet. Niet elke uitvoering is geschikt voor esim. Mijn SM-A546E/DS kan het ook niet. Het is de uitvoering voor Zuid-Amerika.
Heb je nog garantie? Ga dan terug naar de winkel en verlang een apparaat geschikt voor de Nederlandse markt. Dit tenzij je door de leverancier vooraf is verteld dat het een vreemde versie is.
Greylady
Apprentice
Opties

Ik denk niet dat ze daarop zullen ingaan, ben al geweest met deze klacht en ze begonnen steeds harder te zeggen "Wat is nu het probleem mevrouw". 

0 Likes
Oplossing
rhju
Pioneer
Opties
Bij mij zou dat verder afgehandeld worden via mijn rechtsbijstandverzekering. Ik heb de afwijkende versie bewust geaccepteerd bij aankoop.
Als je iets koopt, eis dan vooraf de volledige specificaties van de leverancier. Staat daarin niet vermeld dat het apparaat geschikt is voor eSim, dan heb je geen recht van spreken. Ik kon bij aankoop via BOL zien dat het apparaat niet geschikt was.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Greylady,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Ik hoop dat je met jouw verkooppunt er nog uitkomt en dat je uiteindelijk kan genieten van Benelux A54 5G.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes