Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Smart Switch

(Onderwerp aangemaakt op: 25-04-2023 08:50 AM)
517 Weergaven
limburg5
First Poster
Opties
Ik kan smart switch niet gebruiken.wegens beperking opveiligheidsbeleid. Ik heb de Apps reedsverwijderd, geüpdatet, ook Chrome en Android, kabel gebruikt, technische dienst aan de lijn gehad etc. 

0 Likes
8 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @limburg5 ,goedemorgen. 

Op welke apparaat krijg je deze melding te zien? Kan je wel Smartwatch installeren op een computer en je telefoon hiermee verbinden?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
limburg5
First Poster
Opties
A51
0 Likes
limburg5
First Poster
Opties
Smartsmitch computer zelfde probleem. Smartphone blijft beveiliging geven
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Sinds wanneer ervaar je dit? En is jouw telefoon verder up-2 -date? Waar wil je Smart Switch voor gebruiken? 

0 Likes
limburg5
First Poster
Opties
Ik heb nieuwe Samsung gekocht. Zelfde toestel A51 en wil mijn gegevens overzetten. Bekabeld werkt ook niet.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

0 Likes
berlinerboulet
Apprentice
Opties
Lapzeg en k ben et nu mee weg.
Je hebt een kabel nodig voor aan te sluiten aan een laptop en eenmaal je dat gedaan hebt kun je de laptop verbinden met hdmi aan hé tv om deze te bekijken.
0 Likes
berlinerboulet
Apprentice
Opties
Voor gegevensoverdracht.
0 Likes