Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Serverfout na openen van link.

(Onderwerp aangemaakt op: 26-10-2022 06:27 PM)
1357 Weergaven
DaL4zy1
Voyager
Opties
Elke keer als ik op een link klik, staat er dat er een serverfout is opgetreden, probeer het later opnieuw. Wat betekent dit en hoe voorkom ik dat dit gebeurt?
0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Hallo, Het kan zijn dat de link niet geldig is of dat de server niet beschikbaar is. Gebeurt het bij elke link waarop u klikt? Controleer of deze link van je bericht werkt (Leden app zal een waarschuwing tonen, maar is veilig open).

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-a-series/hoe-los-ik-dit-op/td-p/6287463

Heb je trouwens al eens een andere browser geprobeerd?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Wat wellicht ook kan helpen is om het cache geheugen van je browser te legen. Ga naar Instellingen > Apps > [BROWSER] > Opslag > Cache legen

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Hallo, Het kan zijn dat de link niet geldig is of dat de server niet beschikbaar is. Gebeurt het bij elke link waarop u klikt? Controleer of deze link van je bericht werkt (Leden app zal een waarschuwing tonen, maar is veilig open).

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-a-series/hoe-los-ik-dit-op/td-p/6287463

Heb je trouwens al eens een andere browser geprobeerd?

DaL4zy1
Voyager
Opties
Oh nee, het gebeurt niet bij elke link, dat werkte. Ik heb geen toegang tot een andere webbrowser, mijn telefoon laat me niet toe, wat vervelend is.
0 Likes
DaL4zy1
Voyager
Opties
Bedankt
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Wat wellicht ook kan helpen is om het cache geheugen van je browser te legen. Ga naar Instellingen > Apps > [BROWSER] > Opslag > Cache legen

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
DaL4zy1
Voyager
Opties
Bedankt MartjinK dit hielp