Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung galaxy A52s wifi

(Onderwerp aangemaakt op: 30-04-2024 07:29 AM)
195 Weergaven
MarSab187
First Poster
Opties
Goedemorgen iedereen, 

Wij hebben thuis 2 toestellen (A52s-5g) waarbij we sinds vorige week merken dat bepaalde Apps via wifi niet of nauwelijks werken. 
Beide hebben de update gehad dat vorige week beschikbaar werd gesteld en sindsdien is het probleem begonnen. 
Als we de apps openen via WiFi duurt het laden enorm lang of krijgen we een bounce back. Als we het dan laden via 4g dan is er niets aan de hand. 
De apps openen ook wel wifi op het werk, ouders, vrienden,... 
De wifi instellingen thuis zijn al 3x nagekeken maar er is niets gewijzigd. 
De overige toestellen die op wifi zitten hebben geen problemen. Het zijn echt de 2 smartphones. 
Ik heb de cache gewist als ook de verbindings instellingen maar dit is nog niet de oplossing. 
Kan iemand ons hierbij helpen? 

Alvast bedankt! 
6 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @MarSab187,

Bedankt voor jouw bericht. Wat veel helpt bij soortgelijke situaties is om de router ook te resetten. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Zipke
Apprentice
Opties
Ik heb het zelfde probleem sinds update samsung galaxy a54 5g . Niets met router te maken mijn vriendin samsung galaxy a71 4g geen probleem
0 Likes
Zipke
Apprentice
Opties
Nietwaar sinds update mijne a54 5g ook geen wifi meer kan verbinding maken zegt geen internet, mijn vriend samsung a71 4g geen probleem
0 Likes
Zipke
Apprentice
Opties
Update 3mei probleem begonnen. Dit is samsung update bug
0 Likes
Zipke
Apprentice
Opties
Heb ook A54 256gb 5g
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Zipke, bedankt voor jouw bericht.

Had je de Netwerkinstellingen al gereset? Dit kan zo: Instellingen -> Algemeen Beheer -> Resetten -> Wi-Fi- en Bluetooth-instellingen resetten. Laat vooral weten of het zo lukt. Weet wel dat je de Wi-Fi opnieuw zal moeten verbinden met het wachtwoord.

Groetjes,

Daphne

0 Likes