Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Selfie in spiegelbeeld

(Onderwerp aangemaakt op: 21-04-2021 11:07 PM)
25041 Weergaven
RuudDroste
First Poster
Opties
Hi. Ik krijg t niet voor elkaar om mijn selfie-opnames uit het spiegelbeeld te halen. Alles geprobeerd.  Ook Samsung WhatsApp en messenger. Geen resultaat. Heb een Galaxy A51.
Wie weet hoe ik die spiegelbeeld-stand om kan keren?

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Selfie camera openen, naar Instellingen via het tandwieltje.

Screenshot_20210422-002209_Camera_9542.jpg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
RuudKoet
Student
Opties

Opgelost, bedankt voor uw goede raad , bij mij slaat de afbeeldingen nu goed op en niet meer gespiegeld !

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 Antwoorden
Oplossing
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Selfie camera openen, naar Instellingen via het tandwieltje.

Screenshot_20210422-002209_Camera_9542.jpg

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
En mocht dat nou ook niet werken dan kun je altijd de app resetten naar standaard waarden door naar instellingen te gaan op de telefoon en dan apps > Camera> opslag > gegevens wissen. Dat lost bijna altijd alles op.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @RuudDroste,

Laat je weten of het is gelukt met deze tips? 👍

rsz-846676
0 Likes
Baas1
First Poster
Opties

Afgelopen week ook een Galaxy A51 gekocht en ik heb hetzelfde probleem als RuudDroste. Helaas lukt het mij ook na het toepassen van bovenstaande tips niet om de selfistand te ontspiegelen. Is er nog een andere methode om dit aan te passen? Ik kan toch moeilijk elke gemaakte selfie achteraf gaan draaien.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Baas1,

Welkom op de Community en gefeliciteerd met je nieuwe toestel!

Kun je de Camera app openen -> Tik op het tandwieltje bovenin -> Selfies zoals voorbeeld opslaan 'AAN'.

Lukt het zo wel? 👍

rsz-846676
0 Likes
Baas1
First Poster
Opties

Dag BruceH,

Helaas dan blijft het gespiegeld. Ik heb ook al geprobeerd of er iets verandert als ik via instellingen de gegevens van de app wis, maar ook dat levert niets op. Ook niet als ik na het wissen en/of aanvinken de smartphone volledig uit en weer aanzet. Erg vervelend.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kun je het eens in de Veilige Modus proberen? Dat doe je zo: https://bit.ly/2JQrwvP

rsz-846676
0 Likes
Baas1
First Poster
Opties

Helaas, ook in de veilige modus lukt het nog steeds niet om de selfistand te ontspiegelen.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Vreemd! Kun je eens in de Galaxy Store kijken of daar updates klaarstaan voor jouw toestel? 👍

rsz-846676
0 Likes