Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

WhatsApp en A55

(Onderwerp aangemaakt op: 11-08-2024 08:25 PM)
604 Weergaven
Misjel
First Poster
Opties
Ik heb een probleem met mijn Samsung A55 in combinatie met WhatsApp. De selfie camera blijft op zwart staan als ik een foto wil maken in whatsapp of tijdens een video gesprek. Buiten WhatsApp werkt de selfie camera wel gewoon. Hebben jullie enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?

0 Likes
5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Dat is raar, dit lijkt aan Whatsapp te liggen. Heb je Whatsapp al opnieuw geïnstalleerd?

Ik zou ook even via instellingen > apps > Camera > opslag > gegevens wissen doen. Dit reset je camera maar je verliest geen foto's of video's.

Ik denk dat deze 2 stappen genoeg zijn om het op te lossen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
____1
First Poster
Opties
Ik heb geen last van dit probleem. Waarschijnlijk een instellingsfout?
0 Likes
ivaneldik
First Poster
Opties
Ik heb het ook gehad, een week bezig geweest. Samsung kon mij niet helpen en whattsapp reageerde niet op mijn mail...ik weet het helaas niet meer precies omdat ik continue vanalles aan het proberen was..maar wat ik wel nog weet dat ik verbaasd was dat ik met deze telefoon ( bijna zoals bij Snappchat filters kon aanzetten, ik had 'm eerst op zwart en daarna zag ik mezelf met / in een knalgroene achtergrond. Ik zag net bericht van iemand met hetzelfde probleem..ik zag ook nog even zoeken. Maar ik weet nog dat ik heel lang bij whattsapp heb gezocht maar dat het ergens anders te voorschijn kwam..met een optie die ik op mijn vorige telefoon niet had. Je bent niet echt verder nu..maar ik ga ook nog even voor je kijken want ik weet dat ik het vreselijk frusterend vond, een nieuwe telefoon en dan dát
0 Likes
ivaneldik
First Poster
Opties
0 Likes
ivaneldik
First Poster
Opties
Mss helpt het🤞
0 Likes