11-09-2020 08:33 PM - bewerkt 16-02-2024 12:01 PM
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 12-09-2020 09:38 AM
Hoi Kars,
Dat ligt helemaal aan welk hoesje je hebt. Je hebt hoesjes die deze functie ondersteunen, en hoesjes die dat niet ondersteunen. Als je een originele cover hebt, van Samsung zelf dus, dan heeft de cover in elk geval de sensoren om je scherm uit te kunnen zetten. Dat zou standaard moeten werken, maar mocht dat niet het geval zijn, check dan de instellingen onder Instellingen >> Geavanceerdere functies >> Accessoires.
op 12-09-2020 09:38 AM
Hoi Kars,
Dat ligt helemaal aan welk hoesje je hebt. Je hebt hoesjes die deze functie ondersteunen, en hoesjes die dat niet ondersteunen. Als je een originele cover hebt, van Samsung zelf dus, dan heeft de cover in elk geval de sensoren om je scherm uit te kunnen zetten. Dat zou standaard moeten werken, maar mocht dat niet het geval zijn, check dan de instellingen onder Instellingen >> Geavanceerdere functies >> Accessoires.
op 16-04-2021 05:21 PM
Ik heb met mijn s9+ dat zelfde probleem. En als ik dan de telefoon een keer of 5 a 6 uitschakel en weer opstart ben ik eindelijk zover dat bij t sluiten van de cover ook het scherm uit gaat. Ik heb een originele samsung cover, het probleem doet zich al van af t begin (ca 1,5 jaar gelden gekocht) voor. En uw oplossing werkt dus NIET..
op 19-04-2021 12:03 PM
Hi @Driekus,
Is het toestel up-to-date? Controleer ook in de Galaxy Store op updates.
En zie je bij Instellingen nog wel 'Accessoires' staan?
Ik hoor het graag! 👍
op 19-04-2021 12:16 PM
Hey Bruce, mn telephone heeft op 9-4 weer een update gehad. Versie Android 10 zit er op. Accessoires zit onder geavanceerd op de phone.
grt
Driekus
op 19-04-2021 02:20 PM
op 20-04-2021 11:37 AM
Hey Bruce, ik heb mn toestel nog nooit gereset, dat ga ik ook niet doen, ik heb nl. geen flauw idee wat er dan gebeurd.
Ik heb die code die je opgaf ingetoetst, kreeg een heel overzicht met oa. sensor. Daar onder zag ik dus inderdaad de proximity sensor. De getallen "waren druk in beweging". Ik weet niet wat dat voorstelt, maar daarna leek t of mn toestel vastliep. Dus maar uitgezet en opnieuw gestart, met als gevolg dat mn scherm weer niet afsloot na sluiten van de klep. Na een keer opnieuw opstarten was dat gelukkig weer voorbij.
Ik laat t maar zoals t nu is, de les is dat niet alles wat beloofd wordt ook daadwerkelijk in je toestel zo werkt... Jammer, maar t ongemak is te overzien.
Bedankt voor t meedenken.
Driekus
op 21-04-2021 08:19 AM
op 24-11-2022 05:28 PM
Sinds Androidversie 10 is op een gegeven moment onderweg in de updates het mis gegaan. Bij geavanceerde instellingen was plotsklaps submenu accessoires verdwenen, een functie die onder meer nodig is voor het bedienen van de ietwat uitgebreidere hoesjes. Ook de versies 11 en 12 gaven geen verbeteringen in deze. Accessoires was nog steeds niet aanwezig. Ik heb deze omissie meerdere malen bij Samsung onder de aandacht gebracht, want mijn Sony Experia met hoesje en accessoires liep wel probleemloos mee met al die updates, dankzij oplettende ontwikkelaars bij Sony. Totdat nu Androidversie 13 onlangs ten tonele verscheen met een volledig vernieuwde Versie One UI (lees gebruikersinterface) en plotsklap gingen de lichtjes op mijn Cover View van mijn Galaxy Note 20 5G Ultra weer functioneren. Het probleem zat waarschijnlijk niet in de OS maar in de UI. En nu is onder geavanceerde instellingen het submenu accessoires weer aanwezig en doet alles het weer als vanouds. Wel na pas ruim 1,5 jaar soebatten wat er aan de hand is. Blijkbaar heeft er iemand op de ontwikkelafdeling van Samsung een tijdlang liggen slapen, maar nu is eindelijk het probleem opgelost. Want Samsung ging gewoon door met het aanprijzen van hun dure Cover Views. Die het dus lange tijd niet deden wat ze moesten doen.
op 28-11-2022 08:47 AM
Hi @Members_oNZqmyY, goedemorgen.
Wat goed om te lezen dat je de cover van jouw Note20 weer kunt gebruiken. Ook bij de vorige Android (11 & 12) uitvoeringen waren de opties beschikbaar om onze wat uitgebreidere covers in te stellen. Dit stond inderdaad voorheen onder geavanceerdere Instellingen, het kopje Accessoires staat dan ook onder Instellingen 🤓
Mochten we je in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen dan horen we het graag!
Fijne dag alvast en groeten,
Martijn