Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Experience Store: Reparatie in één dag mogelijk?

(Onderwerp aangemaakt op: 17-10-2023 11:13 AM)
172 Weergaven
Sahri
Helping Hand
Opties
Ik heb een vraagje omtrent reparaties bij de Samsung Galaxy Store. Als ik ervoor kies om mn telefoon te laten repareren, kan dat in één dag of ben ik mn telefoon langer kwijt? Er is niks kapot maar ik wil binnen nu en een jaar de accu van m'n Samsung Galaxy A52s laten vervangen dus ik was benieuwd of dat in één dag kan.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @Sahri , meestal kan dat wel maar is afhankelijk van de voorraad van de onderdelen. Je kunt het beste een keer een service center binnen lopen en daar navraag doen.

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @Sahri , meestal kan dat wel maar is afhankelijk van de voorraad van de onderdelen. Je kunt het beste een keer een service center binnen lopen en daar navraag doen.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Sahri
Helping Hand
Opties
Oke maar ik woon niet bepaald om de hoek. Ik woon namelijk in Assen en de dichtstbijzijnde is in Utrecht. Ik had al gezocht naar een telefoonnummer maar die was er niet.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Sahri, goedemiddag.

Het klopt inderdaad dat je je toestel binnen een dag kan laten repareren en zoals @Rohit ook aangeeft is dit wel afhankelijk van de voorraad. Wij hebben hier helaas geen inzicht in maar over het algemeen moet dit ook geen problemen opleveren 😉

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes