Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung A52s 5g gaat aan en uit

(Onderwerp aangemaakt op: 02-03-2023 09:20 PM)
941 Weergaven
Pommelien
Student
Opties
Ik heb een a52s 5g aangeschaft september 2022 maar heb vorige week een update gehad en vlak na deze update startte de telefoon telkens opnieuw op en ging even aan om vervolgens weer uit te gaan, dit bleef zich herhalen.....Gelukkig bleef hij na een half uur toch aan maar zojuist gebeurde hetzelfde toen hij aan het opladen was. Ook nu duurde het een half uur voordat hij uit het aan en uit proces raakte....Iemand die hier ook last van heeft? Het is heel vervelend want zo is de gsm onbruikbaar......Wat kan het probleem zijn? Wat kan ik het beste doen? Bedankt voor het advies!
4 Antwoorden
Sahri
Helping Hand
Opties
Vervelend zeg. Heb je je toestel al eens geprobeerd in veilige modus te starten om te zien of het ook in veilige modus gebeurt? Houd de aan/uit knop eventjes ingedrukt en dan uitschakelen eventjes ingedrukt houden en dan voor 'opstarten in veilige modus' kiezen. Als hij daar dezelfde kuren vertoont dan vrees ik dat je een factory reset moet doen. Maak wel eventjes een backup van je media via de pc met smartswitch als dat lukt voordat je een factory reset doet.
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Pommelien, goedemiddag.

Is het nog gelukt met de tip van @Sahri? Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google PlayStore en Galaxy Store.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Pommelien
Student
Opties
Helaas doet het probleem zich nog steeds voor. Veilige modus dat krijg ik vooralsnog niet voor elkaar. Het is echt heel vervelend. Wat me opvalt is dat het zich vooral voordoet als de gsm aan de oplader ligt. De batterij wordt erg warm en dan begint hij steeds opnieuw op te starten en komt er niet meer doorheen....dus je zou zeggen dat het dan iets te maken kan hebben met een te warme batterij of batterij problemen? Ik heb het toestel pas sinds augustus/september dus echt nog niet lang....
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Pommelien, goedemorgen.

Dankjewel voor je berichtje. Het is natuurlijk niet fijn als je telefoon regelmatig uit zichzelf opnieuw opstart en om het één en ander uit te kunnen sluiten kan je het toestel opstarten in de Veilige Modus. 

Wanneer je het toestel in de Veilige Modus zet, start deze op zonder geïnstalleerde apps van derden. Het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Heb je de Zij-toets ingesteld voor het uitschakelen of opnieuw opstarten van je telefoon, houd deze knop dan kort ingedrukt tot je het menu ziet. Houd nu de button Uitschakelen vast totdat je de button Veilige Stand ziet, tik hier op 😇

Houd je ons op de hoogte?

Groeten, 

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes