Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Google assistent op schermbeveiliging

(Onderwerp aangemaakt op: 02-03-2023 06:13 PM)
850 Weergaven
GlanzaV
First Poster
Opties
Ik krijg mijn google assistent niet aan de praat als ik de telefoon vergrendeld heb. 
Zodra het scherm oplicht door op de ontgrendelknop te drukken, werkt hij wel naar behoren.
Heb alle instellingen rond google, batterijbesparing en data besparing bekeken.
Waar kan het aan liggen?
0 Likes
9 Antwoorden
yoran5
First Poster
Opties
Bij mij kan ik in de Google Home app naar instellingen voor de assistent. Dan even naar beneden scrollen en op scherm vergrendelen klikken. Hier kan ik assistent reacties op vergrendelscherm aanklikken en zo werkt het bij mij.
0 Likes
GlanzaV
First Poster
Opties
Ja die had ik zelf ook verwacht. Ondanks dat die aangevinkt staat, werkt het helaas niet.
Zojuist met telefoon van een kameraad geprobeerd, en daar werkt het door alleen de functies aan te zetten.
Weet niet of het aan het type telefoon kan liggen? Heb een samsung A71
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

HI @GlanzaV, goedemorgen.

Is jouw telefoon verder up-2-date? Maak je gebruik van een launcher of thema op je telefoon? Heb je ook de Voice Match al eens opnieuw ingesteld in de Google Assistent?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
GlanzaV
First Poster
Opties
Sorry voor hele late reactie, tijdje geen aandacht aan gegeven maar wil het toch fixen.
Ik heb gewoon standaard telefoon, geen gebruik van launchers volgensmij? Wat zijn dat eigenlijk?
Voice match al meerdere keren opnieuw ingesteld
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je de app ook al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? En heb je hierover ook al contact gehad met de app ontwikkelaar? Een launcher of thema op je telefoon geeft je de mogelijk om de vormgeving van Android aan te passen.

Groeten,

Martijn

0 Likes
GlanzaV
First Poster
Opties
Gewoon de google app verwijderen bedoelt u? Of welke zou ik moeten verwijderen?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Je kan de Google Assistent-app verwijderen en deze opnieuw installeren via de PlayStore. 

Groeten,

Martijn

0 Likes
GlanzaV
First Poster
Opties
Zojuist opnieuw geinstalleerd, helaas zonder resultaat.
Heb toch het idee dat dit aan het type telefoon ligt, las dit op internet wel en heb alle stappen doorlopen.
Alle instellingen staan goed, ook de instelling "scherm vergrendelen" in de google settings.
Ook alle apps zijn up-to-date
Misschien nog goed om te vermelden, met Bixby heb ik ditzelfde probleem

https://support.google.com/assistant/thread/76658507/a71-wont-wake-using-google-assistant?hl=en
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @GlanzaV, goedemiddag.

Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

0 Likes