Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

One UI 7 update

(Onderwerp aangemaakt op: zaterdag)
146 Weergaven
BenteFlore
Apprentice
Opties
Hoihoi 
Ik heb net de update op mijn A55 gedaan. Alleen heb ik 1 klein probleem. Het menu waar je WiFi, Geluid, 5g, helderheid enzovoort kan bedienen is bij weg. Heb op Google gezocht hoe ik dat eventueel terug kan krijgen alleen helaas niet gevonden hoe ik dat kan doen. Heb wel gevonden dat het eventueel een bug zou zijn. Ik heb op afbeeldingen gezien dat het menu er wel zou zijn.
Hebben er meerdere mensen die de update hebben gehad daar ook last van?
Is een mogelijkheid om dat menu terug krijgen? Zo ja hoe dan?

Groetjes, Bente 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen,

Heb je al geprobeerd zowel links als aan de rechterkant van het scherm omlaag te swipen? Je kunt dit samenvoegen dat potlood bovenaan en dan vensterinstellingen.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen,

Heb je al geprobeerd zowel links als aan de rechterkant van het scherm omlaag te swipen? Je kunt dit samenvoegen dat potlood bovenaan en dan vensterinstellingen.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
BenteFlore
Apprentice
Opties
Bedankt voor je advies.
Ik heb het nu samen gevoegd. Is echt veel fijner wat het eerst was.
Romon
First Poster
Opties
De laatste update is sowieso verschrikkelijk!!! Alles door de war, veel tijd kwijt met alles terugzetten zoals je het wilt hebben en veel uitzoeken hoe het vanaf nu moet... baal er enorm van!
0 Likes
Ishiqa
First Poster
Opties
Mijn wekker is niet meer always on display, super irritant en batterij icoon is ontzettend lelijk en groot na de update. Zogenaamd moet het volgems software makers nu beter zijn en minder icoontjes op display maar belachelijk dat er wel ruimte gecreëerd wordt voor dat lelijke grote batterij icoon en niet gekeken wordt naar functionaliteit en wat gebruikers graag zichtbaar willen hebben op het scherm.
0 Likes