Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

samsung a52 vocht gedetecteerd

(Onderwerp aangemaakt op: 06-06-2022 05:10 PM)
6994 Weergaven
MrOsman
Explorer
Opties

2 dagen terug uit het niets gaf samsung a52 vocht gedetecteerd aan,

alles geprobeerd krijg het niet weg, heel vreemd!

0 Likes
9 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Zet het toestel eens uit en leg hem 24 uur in een bak met rijst. Kijk of dat helpt.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @MrOsman, goedemiddag.

Hoe gaat het intussen met jouw telefoon? Kijk anders hier voor meer informatie: Problemen met bekabeld opladen | Samsung NL

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
MrOsman
Explorer
Opties

Ik heb alles geprobeerd.

maar melding blijft terug komen echt vervelend.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemorgen, @Osman.

Wanneer je dit ook ervaart in de Veilige Modus en het na het proberen van de tips in dit topic nog steeds ervaart, zal een reparatie de volgende stap worden. Kijk hier voor meer informatie: Samsung Reparatie: Smartphone, Tablet, TV | Samsung Nederland

Groeten,

Martijn

0 Likes
MrOsman
Explorer
Opties

Het probleem blijft bestaan 😞

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @MrOsman, goedemorgen.

Via onze website kan je jouw Galaxy A52 aanmelden voor een reparatie, kijk hier voor meer informatie: Samsung Reparatie: Smartphone, Tablet, TV | Samsung Nederland

Wil je niet overgaan tot een reparatie, stuur mij dan een privé berichtje 😇

Groeten,

Martijn

0 Likes
peeriw827271
First Poster
Opties
Pfff zelfde probleem hier.... wat een onzin. En met een A52 dus draadloos opladen kan ook niet aaarggh
0 Likes
Members_0hJiriD
First Poster
Opties

Wat ik doe is mijn gsm uitschakelen dus niet opnieuw opstarten maar eerst Haal ik hem uit de lader, de lader uit de GSM bedoel ik daarna zet ik hem uit ,eens uitgeschakeld  is steek ik de lader erin en laat ik deze gewoon opladen zonder aan te steken meestal lukt het bij mij wel maar niet altijd. Nadat hij ene tijd geeft opgeladen dan steek ik hem natuurlijk wel aan.Ik heb ook al ondervonden als ik soms van stekker wissel dit ook verschil maakt en hij wel oplaad ik denk dat eerder een fabrieksfout is want soms zit er echt geen vocht in mijn gsm. Hoop je hier iets mee bent

0 Likes