Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung A51 is vastgelopen en blijft nu in opstart scherm hangen

(Onderwerp aangemaakt op: 04-09-2023 11:42 AM)
24490 Weergaven
Daniel2051978
Student
Opties

Tijdens normaal gebruik is mijn A51 uitgevallen en wil niet meer opstarten of gaat i.i.g. niet verder dan het Samsung logo. Na een minuut of 2 start de telefoon opnieuw op maar weer van hetzelfde de telefoon blijft hangen.  als ik de aangeraden volume down en powerknop combinatie probeer start de telefoon op maar komt deze niet verder dan wat ik hierboven beschreven heb. Zijn er nog andere manieren om de telefoon weer aan de praat te krijgen of is het einde oefening?

54 Antwoorden
ThomasVA17
First Poster
Opties

Hopelijk heb je de back ups goed ingesteld, want het Samsung service center kan dit probleem ook niet meer oplossen...

0 Likes
Tess_c
First Poster
Opties

Spijtig genoeg niet...

Wat doen ze dan als ze het niet kunnen oplossen?

0 Likes
ThomasVA17
First Poster
Opties

Mijn A51 was buiten garantie dus die is voor de recyclage. 

Maar ik vermoed dat een A54 (ik heb er nu ook een) nog wel binnen garantie zal zijn.

0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Tess_c,

Ben je al langs geweest bij één van onze service locaties? Je kan daar langs gaan met het aankoopbewijs en jouw ID bewijs zodat ze kunnen kijken wat ze voor je kunnen doen: https://bit.ly/2CKz9mr

Groetjes,

Daphne

0 Likes
karina3012
First Poster
Opties
Goedenavond. De a53 van mijn dochter komt ook niet verder dan het samsung logo. Zojuist sloot het toestel ineens af en blijft dus nu in een soort loop hangen. Hij is pas een jaar oud dus nog binnen de garantie.
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

@karina3012 

Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google PlayStore en Galaxy Store.

Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2JJ5MB2

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Tess_c
First Poster
Opties

Beste, ik heb hem 22/09 bij de shop waar ik hem heb aangekocht binnengebracht, zij gingen hem opsturen. Maar tot op heden nog geen nieuws.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

HI @Tess_c, goedemorgen.

Heb je hierover ook al contact gezocht met de winkel waar je je telefoon hebt ingeleverd? 

Groeten,

Martijn

0 Likes
Tess_c
First Poster
Opties

Beste,

dat heb ik vorige week gedaan maar ze konden me nog geen nieuwe informatie geven.

Mvg

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hopelijk krijg je dan wel snel bericht via je verkoper over de reparatie(status) van je telefoon! 

Groeten,

Martijn

0 Likes