Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung A50 vocht in usb oplader

(Onderwerp aangemaakt op: 20-10-2020 09:41 PM)
1364 Weergaven
Graceken1
Journeyman
Opties

Krijg al verschillende keren melding dat er vocht in de oplader/usb poort aanwezig is en kan batterij niet meer opladen dan , terwijl er geen vocht in aanraking is geweest met mijn smartphone die nog maar een 1,5 jaar oud is.

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
GianniZ95
Voyager
Opties
Als het probleem over een paar dagen nog steeds blijft aanhouden, is het misschien verstandig om het toestel bij een Samsung Service Center te laten controleren...
Wellicht dat de sensor niet naar behoren functioneert...

Kan je het toestel wel draadloos opladen?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Vocht zit overal, niet alleen je badkamer ofzo. Kan ook in de keuken hoor tijdens het koken. Beste is inderdaad even een bak rijst, toestel uitzetten en hem 24 uur in een dichte bak rijst leggen. Grote kans dat hij daarna weer werkt zo niet dan is de chip die zorgt voor het opladen beschadigd.

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Als hij aangeeft dat er vocht in de oplader zit is dat ook op dat moment zo. Bijvoorbeeld doordat je de telefoon in de badkamer hebt liggen tijdens het douchen. Zodra dit opgedroogd is kan je als het goed is gewoon weer laden. 

Dit heeft verder niets met waterschade of iets dergelijks te maken. 

Oplossing
GianniZ95
Voyager
Opties
Als het probleem over een paar dagen nog steeds blijft aanhouden, is het misschien verstandig om het toestel bij een Samsung Service Center te laten controleren...
Wellicht dat de sensor niet naar behoren functioneert...

Kan je het toestel wel draadloos opladen?
0 Likes
Graceken1
Journeyman
Opties

Hallo Monique, bedankt maar ik kan me niet echt inbeelden waar mijn gsm vochtig gelegen heeft en het probleem komt altijd terug , ik ga nu nog eens proberen met rijst en mocht het echt niet lukken dan laat ik hem nakijken , grtjs 

0 Likes
Graceken1
Journeyman
Opties

Hallo Gianni, een draadloze oplader heb ik niet maar ga nog eens een poging doen met rijst en indien het nog niet lukt doe ik hem binnen om na te kijken , toch bedankt ! Grtjs

Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Vocht zit overal, niet alleen je badkamer ofzo. Kan ook in de keuken hoor tijdens het koken. Beste is inderdaad even een bak rijst, toestel uitzetten en hem 24 uur in een dichte bak rijst leggen. Grote kans dat hij daarna weer werkt zo niet dan is de chip die zorgt voor het opladen beschadigd.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Graceken1
Journeyman
Opties

Hallo Rohit, ik heb jullie raad opgevolgd en ga zien morgen wat hij doet , anders ga ik hem laten nakijken 😉 Heb hier toch al gezien dat dat toch een veel voorkomend probleempje is , bedankt voor de info !

BruceH
Community Manager
Opties

Heb je ook al geprobeerd om de USB-poort schoon te maken? https://bit.ly/2BMyqS1

rsz-846676
Graceken1
Journeyman
Opties

Hey Bruce , ja heb ik inderdaad ook al geprobeerd , maar heb hem nogmaals in de rijst gelegd en ik moet zeggen tot hier toe doet hij het weer , fingers cross 🤞😉toch bedankt met het berichtje , grtjs 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat klinkt al veelbelovend! Mocht je toch vaker issues ondervinden, dan is het verstandig om hem eens na te laten kijken 👍

rsz-846676