Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung A40 laadt niet op

(Onderwerp aangemaakt op: 02-06-2020 10:50 AM)
19226 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

Tamara12
First Poster
Opties

Goedemorgen, onze Samsung A40 laadt opeens niet meer op.

Geen problemen met batterij gehad.

Ander kabeltje geprobeerd, ander oplaadblok en ander stopcontact.  Contactpunt schoongemaakt.

De telefoon reageert helemaal niet.

Help! 

0 Likes
Spring naar oplossing
17 Antwoorden
Floor5
First Poster
Opties

Dit werkte meteen bij mij! Dank!

Stef1411
Voyager
Opties
Ben wel nog steeds van mening dat Samsung hier beter op moet reageren. Zoals ik aangaf in mijn post is dit een hardnekkig probleem waar Samsung eigenlijk vrij weinig aan doet.
0 Likes
JohannesH
First Poster
Opties
Hier nu ook t zelfde probleem , voor de 2ex... maand geleden laten maken , nu weer t probleem dat ie niet oplaad alleen als je druk zet op de s,, achterkant van telefoon, dit is dus wel een productfout of kwaliteirsfout???
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @JohannesH, goedemorgen.

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Waar heb je je telefoon laten maken? Wij bieden op uitgevoerde reparaties ook 3 maanden garantie. Je kan je telefoon dan ook opnieuw aanmelden voor een reparatie. Kijk hier voor meer informatie: Samsung Reparatie: Smartphone, Tablet, TV | Samsung Nederland

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
JohannesH
First Poster
Opties
Wat gaat t miin dan kosten?, ze hebben bij dw gsm shop een nieuwe connector erin gezet zoals op de bovenstaande foto..
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Je hebt je telefoon niet bij een officieel Samsung Service Punt laten maken? Wat de kosten dan zullen zijn kan ik je zo op voorhand niet te zeggen. Het toestel zal bij ons eerst onderzocht worden en aan de hand hiervan krijg je een prijsopgave. 

Wil je het toestel niet meer repareren en liever kijken naar een andere telefoon, stuur mij dan een privé berichtje 😇

Groeten,

Martijn

0 Likes
GertL
First Poster
Opties
Bij mij ook hetzelfde probleem met opladen van mij galaxy A40. De oplossing was ook stevig op de S van Samsung drukken, en hij begon weer te lade. Ben wel benieuwd of dit nu vaker gaat gebeuren, of dat het eenmalig is. Wat is jullie ervaring?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @GertL, goedemiddag

Wanneer het toestel wel gaat opladen als je op de S drukt op de achterzijde van je telefoon is de kans erg groot dat er intern iets kapot is. Via onze website kan je je telefoon dan aanmelden voor een reparatie, kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3eckAdW

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

0 Likes