Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Slechte kwaliteit galaxy a51, service van samsung nog slechter!

(Onderwerp aangemaakt op: 02-06-2020 06:56 PM)
2213 Weergaven
Arno93
Apprentice
Opties

hallo,

27 maart 2020 de galaxy a51 gekocht, zo op het eerste gezicht een fijne telefoon.

na de a5 bijna 3 jaar gehad te hebben eindelijk een keer een nieuwe telefoon, kom je er vervolgens na 2 maand al achter dat de telefoon behoorlijk krom is en daarom de screenprotector zelfs knapt.

telefonisch contact gehad met de samsung helpdesk (2 keer over!) waar mij gezegt word dat als de telefoon krom is ik de telefoon op moet sturen (36.50 onderzoekskosten) of een afspraak maken bij een samsung service center.

afspraak gemaakt in het service center in utrecht op 2-06-2020  (1 uur en 20 minuten rijden voor mij).

om vervolgens daar van de medewerker bij de service balie te horen te krijgen dat het geen garantie is maar gebruikers schade? gebruikers schade bij een telefoon van 2 maand oud, wie nooit gevallen is etc maar het blijkbaar niet kan hebben dat je hem in je broekzak houd? de medewerker zelf gaf aan dat er inderdaad van vallen etc geen sprake is aangezien er geen enkele schade aan de buitenkant van de telefoon te zien is.  de telefoon wordt alleen prive gebruikt op het werk ligt de telefoon in de locker.

de enige oplossing die ze hadden was de telefoon inruilen voor 22euro, of de telefoon laten reparen op mijn kosten. belachelijk!

als je kijkt op de rijksoverheid. moet de fabriekkant aan kunnen tonen dat het schade is door mijn schuld, aangezien dat niet te bewijzen valt, valt de telefoon gewoon binnen de 6 maand garantie. ik ben hier nog niet klaar mee!

uiteindelijk dus 3 uur voor niks gereden om het nog niet over de kosten te hebben. een middag vrij genomen om vervolgens binnen 5 minuten te horen dat het geen garantie is terwijl is daar zelf tot twee keer toe zelf heen verwezen ben.

kortom.  de medewerker bij de servie balie deed zijn best,

maar gewoon belabberde service vannuit samsung. als dit niet opgelost wordt was dit mijn laatste samsung!

garantie.jpg

38 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Arno93,

Zou je hier foto's van het toestel kunnen plaatsen?

rsz-846676
0 Likes
Arno93
Apprentice
Opties
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ik zie het inderdaaad. Was dit al direct na aankoop?

rsz-846676
0 Likes
Arno93
Apprentice
Opties

na een week of 3 zag ik het . maar het wordt steeds erger. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, als de monteur heeft aangegeven dat dit gebruikersschade is, dan kan ik er ook niets anders van maken. Het toestel buigt niet spontaan, dus er moet haast wel wat mee gebeurd zijn.

rsz-846676
0 Likes
Stef1411
Voyager
Opties

Zoals u zelf al aangaf heeft toestel in uw broekzak. Wat een benauwd plek kan zijn voor het toestel. Hiervoor wordt ook voor gewaarschuwd in de safety guide die u ook bij toestel heeft gekregen (zie screenshot) Screenshot_20200604-125933_Drive.jpg

De Galaxy A lijn is het midden segment van Samsung en hierbij wordt bewust gekeken naar specificaties en prijs en kunnen er op materialen of onderdelen bespaard worden. Zoals in dit geval de behuizing. De Galaxy S en note lijn is opgebouwd uit metaal en de A lijn (op uitzondering na) vanuit plastic opgebouwd.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Heb je er geen hoesje omheen dan?

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Arno93
Apprentice
Opties

in uw bijgevoegde artikel staat in de komt zal of om mijn middel. dat heb ik nooit. hij zit altijd in mijn broekzak voor.

en nog moet  volgens de Nederlandse wet een een product voldoen aan de verwachtingen die je bij een product mag verwachten.

en ik denk dat iedereen verwacht dat een telefoon wel langer dan 2 maand probleemloos in je broekzak kan zitten. en dat je dat anders bij het bestellen moet vermelden.

dan had ik nooit deze telefoon besteld.

heb er vannaf het begin een origineel samsung hoesje eromheen zitten.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Ik zie niet hoe een toestel met hoesje op die manier buigt 😅 zou wat zijn als telefoons niet meer in broekzakken mogen dat word herenhandtassen dragen🤣

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes