Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung a14 5g

(Onderwerp aangemaakt op: 19-10-2023 06:26 PM)
314 Weergaven
hansb1
Apprentice
Opties
Mijn samsung zet tijdens telefoon gesprekken in de wagen de persoon aan de lijn steeds in wacht na een 2 tal minuten.

Iemand een idee om dit op te lossen?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @hansb1, goedemorgen.

Omdat je aangeeft dat je dit niet ervaart wanneer je telefoon is opgestart in de Veilige Modus, zal dit veroorzaakt worden door een app of instelling van derden. Ondanks dat je al wat apps hebt verwijderd ervaar je dit nog steeds, het is misschien wat rigoureus maar je kan het toestel ook terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 

Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google PlayStore en Galaxy Store.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je de netwerkinstellingen van je telefoon ook al eens gereset? Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

Groeten,

Martijn

0 Likes
hansb1
Apprentice
Opties
Dat heb ik nog niet gedaan. Ik heb net de veilige modus getest en daar werkt het wel. Nu heb ik net een deel applicaties verwijderd en ga straks testen of het nog het geval is.
hansb1
Apprentice
Opties
Martijn, ik heb verschillende apps verwijderd. Nog steeds beëindigd hij automatisch in de wagen de oproep. Ik heb daarna de netwerk instellingen gereset. Maar het fenomeen blijft. Mijn vrouw heeft ezn ander type samsung en hier gebeurt niks mee in de wagen.
0 Likes
hansb1
Apprentice
Opties
Martijn, ik heb verschillende apps verwijderd. Nog steeds beëindigd hij automatisch in de wagen de oproep. Ik heb daarna de netwerk instellingen gereset. Maar het fenomeen blijft. Mijn vrouw heeft ezn ander type samsung en hier gebeurt niks mee in de wagen.
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @hansb1, goedemorgen.

Omdat je aangeeft dat je dit niet ervaart wanneer je telefoon is opgestart in de Veilige Modus, zal dit veroorzaakt worden door een app of instelling van derden. Ondanks dat je al wat apps hebt verwijderd ervaar je dit nog steeds, het is misschien wat rigoureus maar je kan het toestel ook terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 

Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google PlayStore en Galaxy Store.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes