Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen met camera en galerij

(Onderwerp aangemaakt op: 30-03-2022 02:13 PM)
9033 Weergaven
Edwinn
Student
Opties
Problemen met camera en galerij. Al een poosje heb ik best vaak last van een vastloper tijdens het gebruik van de camera en galerij en kan ik de camera en galerij niet gebruiken voordat ik alles afsluit en circa 30 seconden wacht.

Ook vind ik de accu snel leeg, best vaak haal ik het einde van de dag niet 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @liber1, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Uiteraard zitten wij niet stil en blijven we ons ook bezighouden met het verbeteren van de gebruikerservaring, regelmatig brengen we ook een update uit 😇 Is jouw telefoon helemaal up-2-date? En geldt dat ook voor je apps? 

Hoe zijn je foto's als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Kijk hier voor informatie over de Veilige Modus: Hoe kan ik mijn toestel starten in veilige modus? | Samsung 

Als je gaat naar Instellingen > Batterij en apparaat onderhoud > Batterij, hier zie je een overzicht van het verbruik staan. Staan hier ook apps bij die uit de toon springen? 

In de Samsung Members kan je het één en ander testen. Open de Members-app en ga naar Ondersteuning, kies hier voor Diagnoses en selecteer de Batterij- test. Hoe is het resultaat hier?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
15 Antwoorden
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Dat is wel heel vervelend. Wat je kunt proberen is om de gegevens van de Gallerij app en de Camera app te wissen. Ga naar Instellingen, Apps, Galerij, Opslag en kies voor Gegevens wissen. Dat zelfde doe je voor de Camera app. Geen zorgen, je foto's worden niet verwijderd. Blijf je het probleem houden, stuur dan een foutenrapport vanuit de Samsung Members app.
MartijnK
MegaStar
Opties

HI @Edwinn, goedemiddag.

Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat is het typenummer van je telefoon en is deze verder up-2-date?

Is het met de tip en advies van @S25-Watch7 nog gelukt? En ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige modus? Kijk hier voor meer informatie: Hoe kan ik mijn toestel starten in veilige modus? | Samsung Nederland

Wat de batterijduur aangaat, als je gaat naar Instellingen > Batterij en apparaat-onderhoud > Batterij en op de grafiek tikt zie je een overzicht van het verbruik staan. Staan hier ook apps tussen die uit de toon vallen? Maak hier een schermafdruk van en deel deze hier dan kijken we met je mee.

Groeten,

Martijn

0 Likes
liber1
Apprentice
Opties
Heb een samsung s21+ na de laatste update zijn de foto's slecht, net of er een waas over ligt. Ook de batterij is sneller leeg. Wordt dit nog snel veranderd, heb niet zo'n dure tel.gekocht voor slechte foto's
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @liber1, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Uiteraard zitten wij niet stil en blijven we ons ook bezighouden met het verbeteren van de gebruikerservaring, regelmatig brengen we ook een update uit 😇 Is jouw telefoon helemaal up-2-date? En geldt dat ook voor je apps? 

Hoe zijn je foto's als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Kijk hier voor informatie over de Veilige Modus: Hoe kan ik mijn toestel starten in veilige modus? | Samsung 

Als je gaat naar Instellingen > Batterij en apparaat onderhoud > Batterij, hier zie je een overzicht van het verbruik staan. Staan hier ook apps bij die uit de toon springen? 

In de Samsung Members kan je het één en ander testen. Open de Members-app en ga naar Ondersteuning, kies hier voor Diagnoses en selecteer de Batterij- test. Hoe is het resultaat hier?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Sien6
Explorer
Opties
Foto's gemaakt met camera verdwijnen steeds uit galerij app, oude foto 's blijven wel erin staan
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Sien6, heb je de instellingen van de Camera app al gereset? Dat doe je door de app te openen, vervolgens de instelling via het tandwiel en daar kies je voor 'Instellingen resetten'. 

Groeten, 

Joey

0 Likes
Eengooglegebruiker
First Poster
Opties
Ik heb een Samsung Galaxy s20 Fe en ik heb problemen met sommige foto's die niet willen ladenScreenshot_20230901_084530_Gallery.jpg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Eengooglegebruiker 

Hi there, goedemiddag.

Staan de foto's op het geheugen van je telefoon zelf of gebruik je hiervoor een geheugenkaartje? Is jouw telefoon verder up-2-date? En heb je ook het cache geheugen van de Galerij-app al eens geleegd? 

Wat heb je zelf al geprobeerd om dit te verhelpen?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Len64
First Poster
Opties
Ik ben in een keer al mijn foto's kwijt. Kan ik ze weer terugvinden?
0 Likes