op 30-03-2022 02:13 PM
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 29-04-2022 11:16 AM
Hi @liber1, goedemorgen.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Uiteraard zitten wij niet stil en blijven we ons ook bezighouden met het verbeteren van de gebruikerservaring, regelmatig brengen we ook een update uit 😇 Is jouw telefoon helemaal up-2-date? En geldt dat ook voor je apps?
Hoe zijn je foto's als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Kijk hier voor informatie over de Veilige Modus: Hoe kan ik mijn toestel starten in veilige modus? | Samsung
Als je gaat naar Instellingen > Batterij en apparaat onderhoud > Batterij, hier zie je een overzicht van het verbruik staan. Staan hier ook apps bij die uit de toon springen?
In de Samsung Members kan je het één en ander testen. Open de Members-app en ga naar Ondersteuning, kies hier voor Diagnoses en selecteer de Batterij- test. Hoe is het resultaat hier?
Groeten,
Martijn
op 30-03-2022 08:10 PM
op 01-04-2022 01:38 PM
HI @Edwinn, goedemiddag.
Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat is het typenummer van je telefoon en is deze verder up-2-date?
Is het met de tip en advies van @S25-Watch7 nog gelukt? En ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige modus? Kijk hier voor meer informatie: Hoe kan ik mijn toestel starten in veilige modus? | Samsung Nederland
Wat de batterijduur aangaat, als je gaat naar Instellingen > Batterij en apparaat-onderhoud > Batterij en op de grafiek tikt zie je een overzicht van het verbruik staan. Staan hier ook apps tussen die uit de toon vallen? Maak hier een schermafdruk van en deel deze hier dan kijken we met je mee.
Groeten,
Martijn
op 27-04-2022 12:04 AM
op 29-04-2022 11:16 AM
Hi @liber1, goedemorgen.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Uiteraard zitten wij niet stil en blijven we ons ook bezighouden met het verbeteren van de gebruikerservaring, regelmatig brengen we ook een update uit 😇 Is jouw telefoon helemaal up-2-date? En geldt dat ook voor je apps?
Hoe zijn je foto's als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Kijk hier voor informatie over de Veilige Modus: Hoe kan ik mijn toestel starten in veilige modus? | Samsung
Als je gaat naar Instellingen > Batterij en apparaat onderhoud > Batterij, hier zie je een overzicht van het verbruik staan. Staan hier ook apps bij die uit de toon springen?
In de Samsung Members kan je het één en ander testen. Open de Members-app en ga naar Ondersteuning, kies hier voor Diagnoses en selecteer de Batterij- test. Hoe is het resultaat hier?
Groeten,
Martijn
op 13-01-2023 02:00 PM
16-01-2023 03:44 PM - bewerkt 16-01-2023 03:46 PM
Hi @Sien6, heb je de instellingen van de Camera app al gereset? Dat doe je door de app te openen, vervolgens de instelling via het tandwiel en daar kies je voor 'Instellingen resetten'.
Groeten,
Joey
op 01-09-2023 08:47 AM
op 01-09-2023 01:26 PM
Hi there, goedemiddag.
Staan de foto's op het geheugen van je telefoon zelf of gebruik je hiervoor een geheugenkaartje? Is jouw telefoon verder up-2-date? En heb je ook het cache geheugen van de Galerij-app al eens geleegd?
Wat heb je zelf al geprobeerd om dit te verhelpen?
Groeten,
Martijn
op 07-09-2023 07:08 AM