Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Probleem met roaming

(Onderwerp aangemaakt op: 22-09-2022 12:15 PM)
1379 Weergaven
dnDave
Journeyman
Opties
Ik heb een nieuwe A53 5G. Wanneer ik Duitsland in rijd, gaat de telefoon niet automatisch over op het Duitse netwerk, terwijl roaming aan staat.
Ik moest de telefoon opnieuw opstarten voor hij op het Duitse netwerk wilde gaan.

Bij terugkomst in Nederland schakelt hij wel automatisch terug.

De Tele2 sim heb ik voorheen gebruikt in een Motorola 4G toestel, waarop roaming perfect werkte.

Bij de komst van deze A53, is mijn abonnement ook omgezet naar 5G, maar geen nieuwe simkaart dus.

Kan iemand mij helpen?
0 Likes
5 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

Het is wel verstandig om dan ook een nieuwe SIM-kaart aan te vragen bij je provider 😇 Houd je ons ook op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
dnDave
Journeyman
Opties
Hoi Martijn,
Dank voor je antwoord.
Ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd, wat ik later deze week zal gaan ontvangen.
Over 2 weken ben ik weer in het buitenland, dan zal ik het uitproberen.
dnDave
Journeyman
Opties
Martijn,
Fout rapport mbt verbinding heb ik zojuist ook verzonden
Oplossing
dnDave
Journeyman
Opties
Na het plaatsen van een nieuwe sim lijkt het nu goed te werken. Hij probeert erg lang het Nederlands netwerk vast te houden, tot het echt niet meer gaat. Daarna springt hij snel over op roaming.
Members_Ve12Ndw
First Poster
Opties

Als je over de A12 / A3 Duitsland inrijdt, rij je nog een heel stuk langs de NL grens. Tot Rees kan je NL bereik houden, pas daarna rijd je pas echt weg van de NL grens.

0 Likes