Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Pdf opent niet meer.

(Onderwerp aangemaakt op: 13-11-2023 10:38 AM)
1598 Weergaven
rico0229
Student
Opties
Pdf bestanden openen niet meer op telefoon

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @rico0229, goedemorgen. 

Is het je nog gelukt met de tips van @Patrick? Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
11 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Kun je misschien wat meer details geven? Vanuit welke app probeer je ze te openen en met welke PDF app?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
rico0229
Student
Opties
Hoi. Natuurlijk. Ik gebruik de a52s telefoon. Zowel vanuit de gmail app alswel als ik de documenten download wilt hij niet openen. Cache al gewist bij alle relevante apps. Ik gebruik acrobat voor samsung. Gr rico
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Zou je Adobe Acrobat eens willen verwijderen en opnieuw downloaden uit de Playstore?
rico0229
Student
Opties
Dit zojuist gedaan. Maakt geen verschil. Als ik het wil openen via de app zelf kan het wel. Maar dit is erg omslachtig. Normaal gesproken kon ik de bijlage openen vanuit de mail.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dan moet je de mail app ff resetten.

Instellingen > apps > je mail app > opslag > gegevens wissen. Daarna werkt het weer. Of opnieuw installeren.
rico0229
Student
Opties
Beide al gedaan. Maar is niet de oplossing helaas..
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Heb je toevallig andere pdf apps geïnstalleerd? Anders die even eraf gooien. Wanneer je een email client opnieuw installeert en je een pdf wilt openen vraagt die 'altijd' met welke app je het wilt openen en als je adobe acrobat erop hebt staan dan kies je die.
0 Likes
rico0229
Student
Opties
Heb geen andere geïnstalleerd. En heb ook deze als standaard openen geselecteerd. Begrijp er ook niets van..
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Probeer nogmaals de Gmail app te resetten.

Instellingen > apps > Gmail > opslag > gegevens wissen. Dus niet cache verwijderen, gegevens wissen klikken en daarna je toestel herstarten.
0 Likes