Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Opstarten

(Onderwerp aangemaakt op: 14-04-2023 06:34 AM)
370 Weergaven
mark250686
Student
Opties
Goedendag, 
Klopt het dat de functie automatisch opnieuw opstarten op zelf gekozen tijden niet beschikbaar meer is. Ik kan dit nergens meer vinden. Vroeger stond het op bijgevoegde foto maar nu niet meer. Iemand een idee hoe ik dit weer aan kan zetten. 

image

Deze foto is van mijn telefoon. Waar je de functie dus niet ziet staan.

image

L
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @mark250686, goedemiddag. 

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Het klopt dat deze optie niet meer beschikbaar is, of deze optie in de toekomst weer terugkomt of misschien via Standen of Routines beschikbaar komt durf ik je niet te zeggen. Wel kan je via de Members-app een suggestie indienen en wellicht dat deze optie weer terugkomt, echter is dat voor ons ook afwachten 😇 Mocht je je telefoon toch wat vaker van een restart willen voorzien dan kan je deze natuurlijk ook altijd zelf eenvoudig uitvoeren.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Op de onderste foto staat het toch aan? Bij Automatische optimalisatie.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
mark250686
Student
Opties
Ja maar dat is niet elke dag
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Er staat ook bij indien nodig. Als het nodig is zal het gebeuren op een moment dat je het toestel niet gebruikt. Naar mijn mening is deze functie overbodig. Mijn toestel start hooguit 1x per maand opnieuw op. Alleen wanneer er een update is.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @mark250686, goedemiddag. 

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Het klopt dat deze optie niet meer beschikbaar is, of deze optie in de toekomst weer terugkomt of misschien via Standen of Routines beschikbaar komt durf ik je niet te zeggen. Wel kan je via de Members-app een suggestie indienen en wellicht dat deze optie weer terugkomt, echter is dat voor ons ook afwachten 😇 Mocht je je telefoon toch wat vaker van een restart willen voorzien dan kan je deze natuurlijk ook altijd zelf eenvoudig uitvoeren.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Marwan1993
Pioneer
Opties
Het instellen van een routine is een mogelijke oplossing om je apparaat automatisch opnieuw te laten opstarten op zelfgekozen tijden.

Hier zijn de stappen om een routine in te stellen:

Ga naar de Google Home app op je mobiele apparaat.Tik op de plusknop in de linkerbovenhoek om een nieuwe routine te maken.Geef je routine een naam en tik op 'Volgende'.Tik op 'Wanneer dit gebeurt' om een trigger te kiezen die de routine zal starten. Bijvoorbeeld 'Op een bepaalde tijd'.Stel de tijd in waarop je het apparaat automatisch wilt laten opstarten en tik op 'Volgende'.Tik op 'Acties' om de acties te kiezen die de routine zal uitvoeren. Tik op 'Apparaat bedienen', selecteer het apparaat dat je wilt laten opstarten en tik op 'Opnieuw opstarten'.Tik op 'Opslaan' om je nieuwe routine op te slaan en te activeren.

Na het instellen van de routine zal je apparaat automatisch opnieuw opstarten op de door jou gekozen tijden. Let op dat deze functie niet beschikbaar is op alle apparaten en mogelijkheden kunnen verschillen per apparaat.

0 Likes