Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geinstalleerde Apps niet zichtbaar in Startscherm en App schermen

(Onderwerp aangemaakt op: 15-04-2023 06:04 AM)
47107 Weergaven
TheWraith5314
Explorer
Opties
Ik dacht eerst dat al mijn geïnstalleerde Apps eraf gegooid waren, Maar ze blijken gewoon op mijn telefoon te staan. Alleen ik zie ze niet. Erg vreemd. Wie weet wat.eraan de hand is. Ze staan niet in verborgen Apps maar kan ze alleen in instellingen ' Apps' vinden, En als ik in mijn App schermen èèn van de Apps in de zoekbalk intoetst.? Ben erg benieuwd. Alvast bedankt. John.
32 Antwoorden
Visje123
Voyager
Opties
Heb je al gekeken bij Instellingen > Startscherm? Controleer daar even je instellingen.
Visje123
Voyager
Opties
Misschien nog een volgende mogelijkheid: Instellingen>apps>r-boven 3 puntjes>app voorkeuren resetten>uitgeschakelde apps.
Marwan1993
Pioneer
Opties
Het kan zijn dat de app-pictogrammen van je startscherm zijn verdwenen. Je kunt proberen om de apps opnieuw op je startscherm te plaatsen door de volgende stappen te volgen:

Ga naar de app-lade en zoek de app die je terug wilt op het startscherm.Houd de app-icoon ingedrukt totdat er een menu verschijnt.Selecteer "Toevoegen aan startscherm" of "Toevoegen aan beginscherm" in het menu.De app zou nu weer terug moeten zijn op je startscherm.

Als de app nog steeds niet verschijnt op je startscherm na het toevoegen, probeer dan je startscherm te resetten door de volgende stappen te volgen:

Druk op een leeg gebied op je startscherm en houd dit ingedrukt.Selecteer "Startscherm instellingen" of "Startscherm".Kies "Startscherm opnieuw instellen" of "Startscherm lay-out opnieuw instellen".Bevestig je keuze en wacht tot het proces is voltooid.

Als dit niet werkt, kan het zijn dat er een probleem is met je app-lade of launcher. Je zou kunnen overwegen om een andere launcher-app te installeren vanuit de Google Play Store om te zien of dit het probleem oplost.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @TheWraith5314, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Hebben de tips van @Visje123 je hierbij geholpen? Om welke apps gaat het precies? 

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Members_SoGJfB5
First Poster
Opties

Ik heb hetzelfde probleem. Het probleem is niet dat ze bij het starscherm verdwenen zijn, maar ook als je naar de schermen met alle apps gaat zie je ze niet meer. Gebruik je app finder of de zoekfunctie boven in het scherm dan zie je dat ze nog wel op de telefoon staan. Allleen de icoontjes zijn weg

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_SoGJfB5, goedemorgen.

Is jouw telefoon verder up-2-date? En kan je de icoontjes wel terug zetten op je startscherm? Om welke apps gaat het precies? En sinds wanneer ervaar je dit? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Community17
First Poster
Opties

Apps menu, rechtboven drie puntjes klikken, instellingen, apps verbergen op start en appschermen. Succes 

0 Likes
Zoekendegast
Explorer
Opties
Ik zie de lijst met geïnstalleerde apps niet terug in de play store. Bij het zoeken naar updates komt de melding: er is iets misgegaan. Worden mijn apps nog wel geüpdatet vraag ik me af. Ik heb een Galaxy a15 5g sinds 2 weken
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Zoekendegast,

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw toestel helemaal up-to-date? Kan je ook een voorbeeld geven van 1 van de apps dat je niet terug kan vinden in de Playstore?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes